פינוי דירה בפתח תקווה

פינוי דירה בפתח תקווה מחייב ציוד מקצועי, ניסיון רב וידע עשיר כיאה לפינוי בעיר גדולה. פתח תקווה, אם המושבות, נוסדה לפני קרוב ל-150 שנה, הפכה לעיר כבר בראשית המאה ה-20 וכיום מתגוררים בה למעלה מ- 240,000 תושבים. האוכלוסייה בעיר גדלה בקצב גבוה ולאור הביקוש הרב למגורים בפתח תקווה נבנות בה שכונות חדשות. ניתן לראות בשנים האחרונות תנופת בנייה גדולה, ושוק הנדל"ן ער יותר מתמיד. זה אומר, שדירה עומדת היא דירה שבעליה, בהכרח, מפסיד עליה כסף. הרבה כסף.

בשכונות רבות בעיר יש בנייני מגורים גבוהים, לכן כאשר תהיו מעוניינים לפנות תכולת דירה מלאה או חלקית, חשוב שתזמינו חברת פינוי מקצועית ואמינה שברשותה כל הציוד הנדרש לעבודה, לרבות מנוף גבוה, משאיות פינוי ומכולות.

חשוב לפנות רק לחברת פינוי מקצועית ויעילה המכירה היטב את התקנות ואת חוקי העזר של הרשות המקומית הנוגעות לפינוי פסולת ותכולה, כאשר במקרים מסוימים נציע פינוי דירה ללא עלות תמורת מכירת התכולה לחברה.

איך יודעים? שואלים! מתקשרים, שולחים תמונות. תמיד כדאי לברר את הפרטים בטרם מזמינים מפנים.

זמינות גבוהה וצוות מקצועי

כאשר מחפשים חברת פינוי דירות, חשוב לוודא כי צוות החברה מכיר את תקנות פינוי הפסולת של עיריית פתח תקווה, וכי החברה מציעה זמינות גבוהה, צוות מקצועי ומיומן בעבודה, ציוד טכני חדשני לרבות משאיות פינוי ומנוף, וכמובן –יש להשוות מחירים. לכן, כדאי לדעת כי חברת דרור פינויים מציעה ניסיון רב בפינוי דירות ומשרדים בפתח תקווה. החברה מציעה את היתרונות הבאים:

  • פינוי פסולת וחפצים רק לאתרי אשפה מורשים ולמפעלי מחזור.
  • פינוי בחינם או בתשלום לאחר הערכת שווי מקצועית של תכולת הדירה.
  • מיון חפצים מהיר לפני הפינוי.
  • חוזה עבודה מסודר ומפורט הכולל לו"ז, אחריות, ביטוחים ועוד.
  • העברת חפצים שמישים לעמותות לנזקקים.
  • פינוי מהיר ויעיל ללא נזקים לשכנים וללא הפרעה להולכי רגל ולתנועת מכוניות.
  • ציוד מקצועי מתקדם וחדשני.
  • שירות אדיב ולבבי.
  • מחירים אטרקטיביים.
  • שירותים נלווים במידת הצורך כמו הדברה, שיפוץ קל, צביעה ועוד.

ראוי להדגיש כי החברה בעלת ניסיון רב בפינוי דירות בפתח תקווה: צוות החברה מכיר את כל שכונות העיר ואת רחובותיה, לכן החברה דואגת להציב את מכולות הפינוי השכם בבוקר, כדי לא לגרום להפרעה לתנועת כלי הרכב. כמו כן, החברה מבצעת את הפינוי במהירות תוך מינימום הפרעה לשכנים בבניין, ולאחר הפינוי לרחוב החברה מנקה את השטח ואינה משאירה דבר ברחוב.

כדאי לדעת כי החברה ביצעה פינוי דירות בפתח תקווה משכונות ותיקות וישנות כמו כפר גנים, עמישב, מחנה יהודה, קריית אריה וקריית מטלון, וגם משכונות חדשות יותר כמו שכונת אם המושבות החדשה וכיוצא בזה.

כידוע, פתח תקווה גובלת בערים תל אביב, רמת השרון, בני ברק, הוד השרון, גני תקווה, קריית אונו וגם בישובים נוספים. לחברת דרור פינויים ניסיון רב גם בפינוי תכולת דירות מיישובים אלה – יתרון משמעותי עבור הלקוח בידיעה שמדובר בחברה ותיקה שעובדת על בסיס יומי במרכזי ערים סואנות.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת פינוי דירה בפתח תקווה, כדאי לכם ללכת על בטוח ולהזמין את השירות מחברת דרור פינויים – החברה המובילה בארץ, שמתחייבת לעבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ולמחירים אטרקטיביים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם