פינוי דירות בראשל"צ – ההתמחות שלנו

פינוי דירה בראשון לציון מחייב מקצועיות, ניסיון וציוד טכני חדיש ומתקדם. יש בעיר שכונות עם בנייני מגורים גבוהים, לכן במקרים מסוימים יש לבצע פינוי רהיטים וחפצים אחרים מקומה גבוהה באמצעות מנוף. כדי לבחור חברת פינוי המציעה בין השאר שירות הכולל קניית תכולת דירה, חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעלת ותק בענף. עדיף לחפש חברה המציעה זמינות גבוהה וצוות גדול של עובדים וכן משאיות פינוי.
רק חברה עם המלצות וניסיון פינוי עשיר בראשון תספק לכם את הביטחון לפינוי מהיר, יעיל ועם התמורה הגבוהה ביותר התקשר היום- 072-397-6777

מדוע כדאי לפנות למומחים בפינוי בראשון?

ראשון לציון היא בין הערים הגדולות בארץ. כדי לפנות תכולת דירות יש להכיר היטב את שכונות העיר ואת רחובותיה, על מנת לתכנן נכון את יום הפינוי. ראוי לציין כי רק חברת פינוי דירה בראשון לציון שהיא אמינה, יכולה להתחייב למקצועיות, לשירות מעולה, לדיוק ולאחריות. חברה בעלת ותק בענף הפינוי עובדת כחוק וחותמת על חוזה עבודה מסודר עוד לפני הפינוי. החוזה כולל לוח זמנים מדויק, פירוט של העבודה, סעיפים חשובים הנוגעים לתחומי ביטוח ולאחריות, פירוט של הציוד הנדרש לעבודה, כמה אנשי צוות נדרשים למלאכה וכמובן –מחיר מפורט.
חשוב לדעת כי יש חברות פינוי רבות בשוק, אך רק חברה מקצועית יכולה לפנות תכולה מלאה או חלקית גם מקומה גבוהה וגם מדירות הממוקמות לצד רחובות סואנים בהם יש מצוקת חניה קשה. לאחר בדיקת תכולת הדירה יקבע נציג החברה האם פינוי תכולת דירה בראשון לציון יבוצע תמורת תשלום או בחינם, ובמידת הצורך הנציג ימליץ על שירותים נוספים כמו ניקיון אחרי פינוי, הכנת הנכס למכירה או להשכרה, הדברה, שיפוצים קלים ועוד.

פינוי חינם או תמורת תשלום

חברת פינוי דירה מקצועית ואמינה מספקת גם שירותי פינוי חינם של תכולת דירות, כל עוד נציג מטעם החברה מעריך כי ישנם חפצים בעלי ערך כספי המכסים את עלות העבודה. החברה אינה עובדת בחינם ועליה להרוויח – חשוב לזכור כי עלות פינוי דירה יכולה להסתכם בסכום גבוה, במיוחד בערים גדולות בהן הפינוי מורכב יותר, וגם בפינוי מדירות בקומה גבוהה, לשמו החברה נאלצת להביא מנוף גבוה ולהציב מכולה אחת או יותר קרוב למשאית עם המנוף.
לכן יש לתכנן את העבודה: בשיחה עם דרור, הוא ימליץ על מיון ועל אריזה יום לפני הפינוי, ואם הדירה ממוקמת בבניין מגורים משותף, כיצד לעדכן את שאר הדיירים לגבי הפינוי המתוכנן כדי להימנע מתלונות של שכנים וכדי להימנע מבעיות במהלך הפינוי. כל בעיה המתעוררת ביום הפינוי עלולה לגרום לעיכובים ולהוצאה כספית גבוהה יותר והערכות נכונה מניסיוננו היא קריטית!

פינוי תכולת דירה בראשון לציון

כאמור, ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ מבחינת מספר התושבים, ויש בה שכונות ותיקות לצד שכונות חדשות, אזורי תעשייה הומי אדם ומרכזי קניות רבים. העיר מורכבת משני אזורים עיקריים– מזרח ומערב, ובין הרחובות המרכזיים ניתן למנות את שדרות יצחק רבין, שדרות הרצל, רחוב ירושלים, יגאל אלון, רמז, בן גוריון ועוד רבים אחרים. בשכונות החדשות לרוב קל יותר לפנות תכולת דירות, בעיקר מבנייני מגורים גבוהים עם מספר מעליות, אך בשכונות הוותיקות כמו רמז, ראשונים ושיכוני המזרח יש בנייני מגורים ישנים, חלקם ללא מעלית, וברחובות העמוסים קשה למצוא חניה.
לכן, מומלץ לפנות אלינו. כי חברת דרור פינויים היא חברה לפינוי דירות ובתים אשר מכירה את שכונות העיר ואת רחובותיה, ומניסיונה מכירה גם את חוקי העזר של הרשות המקומית ואת אתרי האשפה המורשים הנמצאים בסמוך לעיר הגדולה. רק כך יכול יום פינוי תכולת דירה בראשון לציון לעבור בהצלחה ובמהירות, ללא תקלות מיותרות וללא קנסות או תלונות. חשוב להדגיש כי חברה מקצועית פועלת כחוק – היא דואגת לפינוי המכולה מהרחוב כבר באותו יום, ואת הפסולת היא מפנה רק לאתרי אשפה מורשים, בעוד פסולת שניתן למחזר החברה מפנה למפעלי המחזור הקרובים.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

יש לנו סיפורי פינוי רבים ומרגשים, גם בראשון. הנה אחד מהם כמו סיפורים רבים ומרגשים על פינוי אגרנות כפייתית
כבר בטלפון הזהירה אותי בתיה אחותו של בעל הדירה "דרור, יש כאן מקרה קשה של אגרנות כפייתית, דוד אחי לא סתם אוסף מחשבים, הוא לא מפסיק לאסוף אותם. זה לא סתם פינוי דירה בראשון לציון. אני בכלל לא בטוחה שהוא יסכים שיפנו לו את "האוצרות" שלו, אבל אם תצליח אני אודה לך מאוד. אני כמובן לא התרגשתי, "בתיה אל תדאגי, אני מנוסה בכאלה מקרים".

בבוקרו של היום המיועד הגעתי לדירה. למען האמת לא הופתעתי, ציפיתי לראות ערמות מחשבים מה שהצחיק אותי הייתה העובדה שהמחשבים היו מסודרים בשורות ישרות זה על גבי זה. חדר אחד היה מלא עד אפס מקום הסלון היה מלא גם הוא.אפילו הטלוויזיה הוזזה ממקומה ובמקומה היו שתי שורות של מחשבים. בחדר השינה היו "רק" 5 שורות ולפי המצב היה נראה שגם הוא עומד להתמלא."זה לא פינוי דירה בראשון," חשבתי לעצמי "זה לא פינוי תכולה זה פינוי קריית מחשוב…"

כמה מחשבים עמדו בפינת האוכל מחכים לתורם להיכנס למיון…דוד ישב בפינת האוכל מנסה לסדר אותם. ממש ריחמתי עליו. "דוד, זה דרור, הוא בא לעזור לך לפנות לך את הדירה שיהיה לך מקום לזוז." אמרה בתיה אחותו.

כצפוי, דוד התנגד "אני לא מסכים". נגשתי אליו. "דוד, רציתי להגיד לך שמימי לא ראיתי אוסף מחשבים כל כך מסודר, כל הכבוד לך" הוא שמח וחייך במבוכה. "תראה דוד" המשכתי "אני מבין אותך, אתה אוהב מחשבים ואוהב גם סדר ואני רואה שאתה ממש משתדל לשמור על הסדר, אבל עם כל כך הרבה מחשבים זה בלתי אפשרי." דוד הסתכל עלי במבט מבין. מעודד מתגובתו, המשכתי. "אתה יודע דוד, בקצב הזה לא יישאר לך מקום לאכול ואחר כך גם לא תוכל להכנס למיטה שלך. דוד הנהן בעצב. "תראה דוד, הפתרון היחיד הוא שפשוט אני אפנה לך את המחשבים רק כך תוכל לחזור ולחיות כמו שצריך. אני יכול לבקש ממך לעצום את העיניים בבקשה?" דוד הנהן ועצם את עיניו. "אתה זוכר איך הבית היה נראה לפני 20 שנה?" "כן" ענה דוד בעיניים עצומות. "כעת דמיין שאתה מטייל בבית, עובר בין החדרים המסודרים. כל דבר נמצא בדיוק במקומו. אתה יושב על הכורסה המתנדנדת בסלון מול הטלוויזיה ואוכל אבטיח." דוד חייך בעיניים עצומות. ניכר היה שהוא מתענג על התמונה שעזרתי לו ליצור בדמיונו. "עכשיו פקח את העיניים בבקשה." דוד פקח את עיניו והחיוך שלו נמחק. "דוד, אתה רוצה בית כמו שראית בדמיונך?" שאלתי. הוא הנהן. "אם כך," אמרתי "צא לטיול עם בתיה תחזור אחרי הצהריים ואני מבטיח לך שתקבל בית ריק. עשינו עסק? הושטתי לו את ידי. "עשינו עסק," חזר אחרי. "אנחנו הולכים" בתיה קרצה לי מאחורי גבו של דוד ומיהרה להוציא אותו מהדירה.

התחלנו בפינוי כאשר אני מזרז את הצוות שלי מחשש שדוד יתחרט. למזלנו (ולמזלו של דוד) הוא לא התחרט. הבית חזר להראות בית נורמאלי. מבט האושר שנשקף מעיניו כשהוא חזר הביתה בערב היה שווה לי המון.

אולי יעניין אותך גם