פינוי דירה בהוד השרון

פינוי עתיקותיום אחד קיבלתי שיחה שבה הוזמנתי לביצוע פינוי דירה בהוד השרון. הקול נשמע לי מוכר קצת אבל לא הייתי בטוח מאיפה. כשהגעתי לדירה הבנתי: זה היה חיים, לקוח שלי שכבר פינתי לו דירה בעבר. "דרור אני כל כך שמח לראות אותך" אמר חיים. "חסכת לי עבודה" חייך. "הפעם לא הייתי צריך לחשוב ולהתלבט את מי להזמין עבור פינוי דירה אחרי הפינוי המהיר והמקצועי שעשית לי, אין לי שום התלבטות." "תודה" חייכתי מעט נבוך. ניגשתי מיד לבדיקת התכולה. תכולה די מעניינת, הרבה פריטים מקוריים בוויטרינה כמו שאני אוהב. "חיים, איזה פריטים אתה רוצה לשמור לעצמך?" שאלתי "שום פריט" השיב, "הכל לפינוי." למראה מבטי התמה מעט אמר: "אין לי קרבה משפחתית לבעל הדירה." עכשיו בכלל הופתעתי רוצה לשמוע את הסיפור של הבית הזה?" חייך במסתוריות. "כמובן," עניתי כשאני מסוקרן. חיים פתח: "את משה בעל הדירה זכרונו לברכה הכרתי במקרה. יום אחד כשהייתי בתחנת האוטובוס ראיתי קשיש מתיישב בכבדות על הספסל. הבחנתי שהוא לא מרגיש כל כך טוב. רציתי להזמין לו אמבולנס אולם הוא סירב. הוא רק שאל בשקט אם אוכל ללוות אותו הביתה. כמובן שהסכמתי. בדרך סיפר לי שהוא לבד בעולם, הוא ואשתו היו ניצולי שואה עריריים – ללא ילדים. אשתו נפטרה שנתיים קודם. למרות זאת הוא היה אופטימי ומלא שמחת חיים. הוא מצא חן בעיניי. מאותו יום עשיתי לי הרגל לקפוץ אליו לביקור מידי כמה ימים. משה התגלה כאיש שיחה מרתק. בהמשך הביקורים הפכו ליותר תכופים. באיזשהו שלב אפילו הילדים שלי התחילו להגיע. לעזור לו בכל מיני משימות. אשתי הייתה שולחת לו מידי פעם אוכל לשבתות. הוא אפילו התארח אצלנו בחגים. בהתחלה הוא ניסה להציע לי כסף. כשראה שנעלבתי אמר "חיים אל תדאג, אני אפצה אותך" "משה, אל תעליב אותי" אמרתי. "אני מגיע אליך כי אני אוהב אותך. אתה רוצה להפוך את זה לעסקה?" משה חייך חיוך רחב ויותר לא דיבר על הנושא. יום אחד אחרי 5 שנים הוא לא הרגיש טוב. לקחתי אותו לבית החולים ומשם הוא כבר לא חזר. אחרי שבוע קיבלתי שיחת טלפון מעורך דין שהזמין אותי להגיע למשרד, לצורך פתיחת מכתב ירושה. עורך הדין ביקש כל כך יפה אז הגעתי, למרות שהייתי צריך להיות בעבודה. במשרד, עורך הדין פתח את המעטפה בטקס מלא רושם. הוא התחיל להקריא את הצוואה. פתאום אני שומע מעורך הדין שמשה הוריש לי את הדירה! כמעט התעלפתי. עכשיו הבנת למה אני לא קרוב של בעל הדירה? מעשה טוב אף פעם לא מזיק לבעליו, הרהרתי בליבי. דרור פינויים מפנה בכל הארץ. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא סיפורים מעניינים גם על פינוי דירה בכפר סבא, הרצליה, פינוי ירושה מרעננה, תכולת דירה ברמת השרון ועוד.. להתרשם מהמלצות (גם בוידאו), וכמובן, ליצור איתנו קשר במידה ואתם זקוקים לפינוי (או יוצרים קשר בשמו) אהבתם? נשמח אם תתנו לייק ואו תשתפו כדי שגם החברים יהנו

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם

פינוי דירה בראש העין

אתם צריכים לפנות דירה בראש העין? מוזמנים לקרוא מאמר איך אנחנו יכולים לעזור לכם לבצע פינוי מהיר, יסודי וטוב, תוך שמירה קפדנית על החפצים והרהיטים שלכם בעזרת צוות מקצועי ומנוסה.

קרא עוד

פינוי דירה בחדרה

אם אתם צריכים לפנות דירה, אל תעשו את זה לבד. צוות מקצועי ידע לבצע את העבודה עבורכם על הצד הטוב ביותר, הכל בהתאם לחוזה מוסכם ביניכם ולפי לוח זמנים שייקבע מראש.

קרא עוד
פינוי דירה ביבנה

פינוי דירה ביבנה

אתם צריכים לפנות את הדירה שלכם ולעבור אל דירה חדשה? אתם מוזמנים לקרוא כאן, למה משתלם לכם לפנות אל צוות מקצועי שיעזור לכם לפנות את הדירה מהריהוט ושאר התכולה שנמצאת בה.

קרא עוד

פינוי דירה באזור

פינוי דירה בכל מקום הוא לא דבר פשוט, בפרט עבור אנשים שמעולם לא עברו דירה או עבר זמן מהפעם האחרונה שהם החליפו דירה. כנסו כאן ותקראו כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם בכך.

קרא עוד

פינוי דירה בגבעתיים

הצוות של דרור פינויים מתמחה בפינוי דירות בכל הארץ ובפרט בגבעתיים. מוזמנים להיכנס ולקרוא על שיטת העבודה שלנו, כיצד אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר שהם יכולים לקבל.

קרא עוד

פינוי דירה ביהוד

מוזמנים להיכנס ולקרוא, כיצד הצוות של דרור פינויים התמודד בהצלחה עם פינוי דירות ביהוד, במבנים ישנים, בלי מעליות, עם מעבר צר, תוך שמירה קפדנית על כל חפץ וחפץ לשביעות רצון הלקוחות.

קרא עוד