פינוי דירה ברמת השרון

לפני שבועיים התבקשתי לפנות דירה ברמת השרון. זה היה בית פרטי בשכונה ישנה אך מבוססת. יש משהו נחמד בפינוי בית פרטי. ברוב המקרים הבית יותר עמוס בפריטים וברהיטים ומצד שני הפינוי לפעמים יותר מהיר. את המיון אני עושה בנוחות בחצר, יש פריטים שמגיעים לצדקה חלקם למחזור וחלקם למכירה כפריטים לאספנים.

מנשה בעל הבית היה בחו"ל ביום ההזמנה, ביום הפינוי הוא היה אמור לנחות. הוא ביקש ממני לחכות לו לפני שאנחנו מפנים את חדר השינה מכיון שיש פריט שהוא רוצה לקחת. כשהגיע בצהריים וראה שכמעט סיימנו את העבודה התנצל: "לא ידעתי שתסיימו כל כך מהר, חשבתי שתשארו כאן עד מאוחר" חייכתי, התגובה שלו הייתה מוכרת לי מהרבה לקוחות שלא הבינו איך הפינוי מתנהל בצורה כה מהירה. מנשה נכנס לבית ויצא עם פסלון מעץ של סוס מקושט. לא הבנתי מה היה הלחץ על הסוס. אני קצת מבין בפריטים

יקרי ערך, הסוס הזה היה אמנם ישן, אבל לא בעל ערך. מנשה הבחין בי.

"אל תתפלא" חייך. "הסוס הזה אמנם פשוט אבל הוא הציל את חיי אבי".

"זה נשמע מעניין" אמרתי. "רוצה לשמוע" שאל?

"מה השאלה? סיפורים זה "הבייבי" שלי, חכה אני יוצא להפסקה ובא לשמוע

את הסיפור. " מנשה חיכה לי בסבלנות עד שאסיים את המטלה שלי.

"אני שומע." התיישבתי מולו.

מנשה התחיל. "אבי עליו השלום היה לוחם באצ"ל לפני קום המדינה. יום אחד הם נקלעו לקרב קשה עם פורעים בכפר שתושביו נטשו אותו זה מכבר. במהלך הקרב המחלקה שלו התבצרה בבית וניהלה משם קרב נגד המחבלים הפורעים. הבית היה הרוס כמעט לגמרי. מבין החורבות ראה אבי סוס מקושט. הייתי אז ילד קטן ואבי רצה מאוד לקנות לי משחק. כמובן שבתנאים של אז זה היה בלתי אפשרי. מה הפלא שהסוס הזה נראה לו משחק יפה עבורי. הוא תכנן להביא לי את הסוס הזה. כשהסתיים סוף סוף הקרב והמחבלים נהרגו, יצאה המחלקה מן הבית. אחרי כ 100 מטרים נזכר אבי שהוא שכח את הסוס. הוא ביקש מהמפקד שלו לחכות שתי דקות. בעודו מגיע בחזרה לבית, שמע קולות מתלחשים. הוא התחבא מאחורי עמוד ליד הכניסה לבית. אחרי דקה יצאו מהבית שני מחבלים חמושים כשפניהם לכיון המחלקה של אבי. אבי לא היסס לרגע, הוא ירה בהם מטווח קרוב ופצע אותם אנושות. התברר שהמחבלים התחבאו מאחורי שיח ליד הבית ותכננו "לקצור" במכת אש אחת את כל המחלקה. רק בזכות הסוס וכמובן תושייתו של אבי, נצלה כל המחלקה."

"בהחלט סיפור לעניין" אמרתי. "אף פעם אי אפשר לדעת איזה מעשה שתעשה יציל אותך."


דרור פינויים מפנה בכל הארץ.
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא  גם על פינויים ב: תל אביב, חיפה, אשדוד, מודיעין, רמת גן, ירושלים, רחובות ורמת השרון.
לעבור ולהתרשם מהמלצות, וכמובן, ליצור איתנו קשר.


מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם

פינוי ירושות בגבעתיים

קיבלתם דירה בירושה ואתם רוצים למכור או להשכיר אותה? כנסו כאן ותוכלו לקבל את כל המידע כיצד אנחנו עוזרים לכם לפנות את הדירה בצורה מהירה ויסודית, ודואגים להעביר לכם אותה ריקה ונקייה.

קרא עוד