פינוי דירה בתל אביב קונה תכולת דירה 

פינוי דירה בתל אביב נחשב למשימה מורכבת ומאתגרת מכמה סיבות: רחובות ת"א עמוסים לאורך רוב שעות היום, קיימת מצוקה חניה, בבתים רבים אין מעלית ויש רק חדר מדרגות צר, ולא ניתן לחסום את התנועה או לגרום להפרעה למעבר הולכי רגל. במקרים מסוימים יש לבצע פינוי דירה בתל אביב באמצעות מנוף ייעודי – במיוחד מבניינים ישנים ללא מעלית ועם דרכי גישה בעייתיות. לכן, כאשר מעוניינים לפנות תכולת דירה בדרום תל אביב או בכל אזור אחר, חשוב לפנות רק לחברת פינויים מקצועית ובעלת ותק בענף, חברה מנוסה בפינוי תכולת דירות מבתים רבים בת"א

דרור פינויים 072-397-6777

חברה אמינה ובעלת ניסיון עשיר בפינוי דירות מכירה את חוקי העזר לפינוי תכולה ולהשלכת פסולת בת"א. חשוב לציין כי עיריית ת"א אינה מרשה סתם כך להשליך פסולת ברחוב. יש לפנות את הפסולת מהרחוב באותו היום ורק לאתרי אשפה מורשים, אחרת מסתכנים בקנס כספי גבוה מפקח של העירייה, ומסתכנים גם בתביעות מצד דיירים המתגוררים באזור.

פינוי מהיר ויעיל גם בת"א

כאמור, פינוי תכולת דירות בת"א מחייב היערכות מוקדמת בשל מצוקת החניה ממנה סובלים במרבית השכונות בעיר, וגם בגלל תקנות העזר לפינוי פסולת על פי הרשות המקומית. רק חברה בעלת ניסיון רב בפינוי דירות בדרום תל אביב, בשכונות מרכז ת"א ובשכונות צפון תל אביב, מסוגלת לספק מענה יעיל וזריז. חברת דירה בתל אביב תציב את המכולה יום לפני העבודה והצוות יגיע השכם בבוקר, יתחיל במיון החפצים, ורק לאחר מכן יפנה את הפסולת ואת הפריטים הרבים ישירות למכולה ולרכבי פינוי אחרים בהתאם לצורך.
חברה בעלת ניסיון עשיר מכירה היטב את כל שכונות ת"א ואת הרחובות היותר בעייתיים, לכן היא מתכננת את יום הפינוי מראש על מנת להבטיח עמידה בזמנים ופינוי מהיר ויעיל, תוך מינימום הפרעה לשכנים ולתנועה ברחוב. לכן, חשוב להזמין שירותי פינוי תכולת דירה רק מחברה הפועלת גם באזור המרכז, חברה אשר מכירה את חוקי העזר של הרשות המקומית, כמו גם את השכונות השונות ואת הרחובות בת"א.

מחפשים חברת פינויים המתמחה בפינוי בת"א? 

צפו בהמלצות הרבות שלנו והתקשרו עכשיו לקבלת יעוץ.

072-397-6777 – דרור

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

072-3976777

ככה מפנים דירה- מעשה שהיה.

יום חמישי אביבי ונעים אותו יום נקראתי לבוא ולבצע פינוי דירה בתל אביב ברחוב שלום עליכם בתל אביב. ביצענו פינוי תכולת דירה בתל אביב כמו שאנחנו תמיד רגילים: ביעילות ובזריזות. תוך כדי הובלת הציוד למשאית לצורך העברתו לנזקקים, הבחנתי בקרבת הבניין בילד קטן שנראה כבן 3 או ארבע. הילד התבונן בי במבט נבון ולא דיבר.
כאשר אני עובד במקום שיש בו הסחות דעת, בטח שבמקום כמו עיר גדולה כמו תל אביב, אני בד"כ לא מתייחס למשהו שלא קשור לפינוי הדירה. גם עכשיו התת מודע נתן פקודה להתעלם ולהמשיך בעבודה. עליתי בחזרה לבית להביא ציוד נוסף. אחרי מספר דקות ירדתי ושוב הבחנתי בילד כשהוא עומד באותו מקום ומסתכל עלי בעניין. עכשיו אפילו התת מודע שלי לא יכול היה להתעלם מהמראה המשונה הזה: ילד קטן, על המדרכה במרכז תל אביב עומד לבד במשך כמה דקות ולאיש לא אכפת.

כך הסיפור מפינוי דירה בתל אביב התגלגל 

במהלך פינוי בתל אביבלא יכולתי להתעלם, פניתי אליו בחיוך: "ילד, מה שמך?" "עומר" צייץ לעברי. "עומר, איפה אמא שלך? איפה אתה גר? " קוראים לאמא שלי יפית היא בבית, בוכה" התכופפתי אליו " למה היא בוכה? למה עזבת אותה? היא בטח דואגת לך מאוד" "אמא בוכה כי מחר אנחנו צריכים לפנות את הבית שלנו ואין לנו לאן ללכת." ענה הילד בתמימות אופיינית. "נראה אולי אפשר לעזור" אמרתי, ספק לעצמי ספק לעומר הקטן.
"עומר, לא אמרת לי איפה אתם גרים"
"בוגרשוב 24" ענה הקטן.

הכרתי את המקום, בדיוק דקה משם השארתי הוראות אחרונות ליוסי העוזר שלי: לאן להעביר את הריהוט ולאיזה מגרש לפנות את פסולת הברזל שהייתה במשאית.
הושטתי את ידי לעומר הקטן. "בוא עומר, נלך לאמא היא בטח דואגת לך מאוד" עומר אחז בידי בחוזקה ודילג בצעדים חינניים לצידי. תוך שתי דקות הגענו לפתח הבית. כבר מרחוק הבחנתי באישה מסתובבת אנא ואנא בחוסר מנוחה כשהיא משוחחת בהתרגשות בטלפון. עומר עזב את ידי ורץ לעברה "אמא, אני כאן" קרא בתמימות ילדותית. אי אפשר היה שלא להתרגש לקול בכייה של האישה. עצרתי במרחק ממנה. "אמא, האיש הזה הבטיח שיעזור לנו" הצביע עלי עומר.
הייתי נבוך מעט. "עומר!" נזפה בו אמו איפה נעלמת? מה פתאום אתה מבקש עזרה מאנשים, זה ממש לא יפה! אני כועסת עליך! אני מתנצלת פנתה אלי האישה. "עומר לפעמים יתר מידי עצמאי."
"יפית", זכרתי את שמה, אני חושב שעומר צודק. אני יכול לעזור לכם.
"מה..מי….מתי…" ירתה לעברי צרור שאלות
"סליחה, לא הצגתי את עצמי" חייכתי.

"שמי דרור ואני הבעלים של דרור פינויים".

בדיוק היום ביצעתי פינוי דירה 2 דקות מכאן ואז ראיתי את הבן המתוק שלך. הוא סיפר לי שאתם צריכים להתפנות מהדירה ואת מאוד עצובה."
"עומר…" הסתכלה עליו במבט חצי נוזף חצי אוהב. אני לא מרשה לך לספר לאנשים ברחוב עלינו. אני בכלל לא מרשה לך לדבר עם אנשים זרים, נכון?"
"כן אמא" צייץ עומר. "אבל זה לא איש זר, זה דרור אני מכיר אותו."
"אתה מכיר אותי? מאיפה?" "ממקודם" ענה בתמימות. "כשראיתי אותך מרים את הארון."
שלושתנו צחקנו. "בקיצור יפית, הדירה שפינתי היום, ממש כאן לידכם בתל אביב, שייכת לחבר שלי שנוסע לחודשיים לחו"ל ולא מעוניין להשכיר אותה. אני מכיר אותו אני בטוח שהוא יסכים לתת לכם לגור בדירה עד שהוא יחזור ובינתיים תוכלי לחפש דירה לשכור."
עוד באותו ערב התקשרתי לחברי קובי, בעל הדירה וכמובן שהוא הסכים.
את שיחת הטלפון המרגשת מיפית: "אין לי מילים להודות לך דרור, הצלת אותי ואת עומר מלגור ברחוב…."
אזכור עוד הרבה זמן.
שלכם באהבה


דרור. מומחה פינוי דירה, מפנה תכולות דירות בתל אביב.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא סיפורים מעניינים גם על פינויים ב: תל אביב, חיפה, אשדוד, מודיעין, רמת גן, ירושלים, רחובות ורמת השרון.
לעבור ולהתרשם מהמלצות,

וכמובן, ליצור איתנו קשר.

אהבתם? נשמח לשיתוף!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

072-3976777

אולי יעניין אותך גם