פינוי דירה מבית אבות או דיור מוגן

מקצועיות, יסודיות ורגישות, הינם אלמנטים חיוניים וחשובים בהליך פינוי דירות מבתי אבות. אם גם אתם זקוקים לאותו שירות ומבקשים לא להתפשר על פחות מהשירות המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר עם חברת דרור פינויים.

פינוי דירות הוא הליך הטומן בחובו מורכבות ולכן, נהוג להכניס לתמונה אנשי מקצוע מנוסים אשר יבצעו את העבודה. רמת המורכבות אף עולה כאשר הצורך הוא בשירות פינוי דירות מבתי אבות או דיור מוגן.  פינוי דירות ממקומות כאלו מצריך רמה מקצועית גבוהה, נקיטה באמצעי זהירות מתקדמים והקפדה על עבודה נקיה ומסודרת.

כך יוצא, שבמידה ויקירכם הליך לעולמו ויש לפנות את החפצים שלו מבית האבות או הדיור המוגן. ההמלצה היא לא להתפשר על פחות מאנשי המקצוע המנוסים והמומלצים ביותר.
אשר יבצעו עבודה שקנה ונקייה, בלי לפגוע בסביבה או להפר את שלוותם של דיירי המקום.
החדשות הטובות הן שבמקום הזה בדיוק, אנחנו ב"דרור פינויים" נכנסים לתמונה.

פינוי דירה מבית אבות דרור פינויים
פינוי תכולת דירה מדיור מוגן

חשיבותה של תוכנית פינוי מקדימה

בכדי לבצע פינוי דירות מבתי אבות או דיור מוגן יש להיערך בהתאם. קיימת חשיבות גבוהה ליצור תחילה תכנית פינוי מקיפה ומסודרת.
התוכנית אמורה לכלול פרטים על דרכי הגישה לחדר או לדירה של המנוח. האם יש צורך לעשות שימוש בציוד טכני לצורך הפינוי – לדוגמא, מכולת איסוף, מנוף או אפילו, קרטונים ואמצעי אריזה לחפצים.

בכדי ליצור תכנית שכזאת, איש מקצוע אמור להגיע למקום. להבין מה כמות החפצים אותה יש להעביר – וכמובן, באלו חפצים מדובר. להבין את מיקום החדר או הדירה ביחס לכניסה למתחם. ולמעשה, לאסוף את כל הנתונים, אשר יאפשרו לו ליצור תכנית פינוי מסודרת ומפורטת.

קניית תכולת דירה והיתרונות שלה

קיימים סיכויים גבוהים שליורשים לא יהיה באמת צורך בתכולת הדירה. החדשות הטובות הן שחברת "דרור פינויים" גם קונה תכולת דירה. כך שקיימת אפשרות גם ליהנות משירותי פינוי מבתי אבות בסטנדרטים הכי גבוהים. וגם להרוויח כסף, או לפחות לקבל את שירותי הפינוי בחינם או בעלות נמוכה – עלות התכולה תתקזז מעלות השירות.

כאן חשוב לציין כי לפני הליך הפינוי, תתבצע הערכה מקצועית וקפדנית של שווי התכולה.
כך שהיורשים המעוניינים בהליך פינוי דירות נפטרים, יכולים להיות שקטים, בידיעה שהם עתידים לקבל את התמורה ההוגנת ביותר.

מפנים בסטנדרטים גבוהים

אין כל ספק כי פינוי דירות מבתי אבות מצריך לצד מקצועיות גם רמת רגישות גבוהה. החדשות הטובות הן שלחברת דרור פינויים יש ניסיון פרטני של שנים בפינוי דירות מבתי אבות ופינוי דירות מדיור מוגן.
למעשה, כל מה שצריך לעשות כצעד ראשון, זה ליצור קשר עם החברה. ונציג מקצועי ומנוסה, ישמח לענות, להשיב על כל שאלה ולספק את כל המידע על תהליך הפנוי ועל השלבים אותם הוא כולל בתוכו.

שאלות ותשובות על פינוי דירה מבית אבות או דיור מוגן

בדומה להליך פינוי מדירה. גם הליך פינוי מבית אבות כרוך במספר שלבים.

  • בשלב הראשון יגיע נציג מקצועי למקום, על מנת לתכנן את הליך הפינוי ולוודא שהוא יבוצע על הצד הטוב ביותר. במידה והרצון הוא גם למכור תכולה, תתבצע הערכה מקצועית של שווי התכולה.
  • בשלב הבא תופק הצעת מחיר מסודרת ומפורטת וכמובן, יקבע המועד המתאים לביצוע הפינוי.
  • השלב שלאחר מכן הוא כמובן, יום הפינוי. ביום זה יגיע למקום צוות מקצועי, אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. וישאיר לאחריו סביבה מסודרת ונקייה.

במידה ומקפידים לבחור בחברת פינוי מקצועית ומנוסה המתמחה בפינוי דירות מבתי אבות. ניתן להיות רגועים שנציגים מטעם החברה ידאגו להכול, כולל לנושא התיאום של הפינוי מול נציגים רלוונטיים מאותו בית אבות. כמובן, שבמידת הצורך נציג מטעם המשפחה יוכל להגיע למקום ולפקח על תהליך הפינוי.

כאמור, אחת האפשרויות היא לפנות את התכולה לבתיהם של היורשים. אפשרות נוספת היא למכור את התכולה בלוחות יד 2 ברשת האינטרנט – וכידוע, מדובר בהליך אשר עלול לטמון בחובו מורכבות.
האופציה השלישית והמועדפת על הרוב, היא להכניס לתמונה חברה המציעה גם שירות של קניית תכולה. בצורה כזאת, ניתן לקבל את כל השירותים הנדרשים במסגרת הליך הפינוי בכתובת אחת מקצועית ומסודרת.

חברת דרור פינויים היא חברה מקצועית ומנוסה בתחום פינוי דירות. כאשר החברה אוחזת בניסיון רב מפינוי דירות מבתי אבות ודיור מוגן. כחלק מכך, הצוות של החברה בקיא בכל השלבים והתהליכים הנדרשים בהליך זה. מעבר לכך, החברה גם קונה תכולה, מה שיכול להקל במידה רבה על היורשים.
כך שאם אתם מתלבטים למי לפנות, אין כל ספק כי חברת דרור פינויים תהווה עבורכם את הכתובת הנכונה והמתאימה!

לפרטים נוספים על פינוי דירות מבתי אבות מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר עם חברת "דרור פינויים"

072-397-6777

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

072-3976777