מפנה תכולת דירה

דרור פינויים, מפנה תכולת דירה, בית או מחסן בהם ישנם חפצים רבים לפינוי – פנו עוד היום לקבלת הצעה משתלמת עבור פינוי תכולת דירה! השאירו את פרטיכם ונציג מטעמנו יחזור אליכם עוד היום!

מה מפנים מתכולת הדירה ומתי?

אף כי זו אינה פעולה יומיומית, רוב האנשים נתקלים בצורך להזמין מפנה תכולת דירה לפחות פעם אחת בחייהם.
דוגמאות:

  • פינוי תכולת נכס, בית או דירה, שהועברו בירושה מקרוב משפחה שנפטר.
  • פינוי מחסן בשטח המגורים. מחסן שבו הצטברו חפצים שהוזנחו שנים ארוכות.
  • פינוי חצר שהפכה עם השנים למגרש גרוטאות.
  • פינוי מפעל או בית עסק שנמכר ובעליו נדרש לפנות את כל תכולתו. כולל מחסני הציוד.
  • פינוי נכס שהושאר בידיו של מנהל עיזבון, שיש למכור אותו או להשכיר אותו.
  • פינוי מקלט עמוס בציוד, בבית מגורים, ששימש במהלך השנים כמחסן לכל דיירי בית, ועתה הוחלט לפנותו.

ועוד נכסים רבים אחרים בהם מדובר בתכולה רבה.
חברת “דרור פינויים”, היא חברה מקצועית ואמינה. דרור, בעליה, עוסק בפינוי דירות מזה שנים רבות. החברה תבצע עבורכם את מלאכת הפינוי מכל שטח שיידרש. אנשי החברה מפנים דירות, מחסנים, בתים ישנים, מפעלים- זאת, כל עוד מדובר בתכולה רבה ולא בחפצים בודדים. הפינוי מתבצע בערים ברוב בארץ, בתל אביב, רמת גן, יבנה, רמת השרון, באיזור הצפון הדרום וירושלים.

מפנה תכולת דירה

במה כרוך התהליך?

פינוי תכולת דירה הוא תהליך שלוקח זמן, וגם רמה גבוהה של מומחיות. אין זה מומלץ לביצוע על ידי אנשים, שאינם עוסקים בכך כמקצוע. כדאי לזכור, שהנכסים הדורשים פינוי אינם מסודרים בדרך כלל. לרוב הם מכילים חפצים רבים, ששוהים במקום זמן רב. הם מהווים חממה לחיידקים ובעלי חיים לא רצויים. יש נכסים מסוגים שונים, שבהם נאסף ציוד כבד, שביר, או מורכב הדורש פירוק מיוחד. אפילו מיכלים עם חומרים מסוכנים העלולים להפוך רעילים במשך השנים.

לחברת “דרור פינויים” ישנו צוות בעל ניסיון רב שנים בהתמודדות עם כל אתגר שיוצב בפניהם. יש להם כל הציוד הנדרש לפינוי מסוכן, כגון חליפות מיוחדות ומסכות מגן. כמו כן, כל צוות החברה מתמחה בפירוק ריהוט ישן וכבד מבלי לפגוע בנכס עצמו.

מה עושים עם תכולת הדירה שפונתה?

אנשים הזקוקים לפינוי תכולה של דירה או נכס כלשהו, מחסן, חצר, מקלט, מפעל או במקרה הנפוץ: פינוי דירות. הצורך בפינוי – נכס שייוותר ריק ונקי, כדי שיוכלו למכור אותו, במקרה של בית או דירה שהועברו בירושה, או להשכיר אותו. או אפילו לעבור להתגורר בו בעצמם עם חפציהם.
פעם היה אפשר להציב חפצים ישנים, מעלי אבק, שבורים ואפילו מסוכנים בפינת הרחוב ליד פחי האשפה, ולצפות ממשאיות הזבל לאסוף אותם, עידן זה פג מזמן. היום מוטלים קנסות כבדים ביותר על כל מי שנתפס משליך פסולת במקומות שאינם מיועדים לכך.
יתרה מזאת, אנשים נפטרים פעמים רבות מתכולה של נכס כלשהו, שעשויה לשמש אנשים אחרים, שמזלם בחיים לא שפר. בגדים, שמיכות, ספרים ואפילו כלי מטבח ישנים יכולים להימסר לאגודות צדקה שונות, ועדיין יש מי שיפיק מהם תועלת.
רהיטים במצב סביר יכולים להימכר בחנויות יד שנייה, במחירים נמוכים. זה מאפשר לאנשים אחרים ליהנות מהם. בחלק מהנכסים ניתן למצוא אביזרי חשמל, שנקנו יחסית לאחרונה. גם אביזרים שכאלה ניתנים למכירה בחנויות יד שנייה.

קונה תכולת דירה פינוי ירושות וקניית ירושות דרור פינויים

פינוי דירה – ההמשכיות של החפצים 

גם החפצים שאין בהם שימוש עלולים להוות בעיה בעת הפינוי שלהם. יש חפצים העשויים מחומרים רעילים הדורשים פינוי לאתרי פסולת מיוחדים, שנועדו לחפצים כאלה, ויש חפצים שאין בהם כל שימוש, ויש לפנותם לאתרי אשפה מוכרים וחוקיים.

חברת “דרור פינויים” בקיאה בכל חוקי המדינה הנוגעים להשלכת אשפה, וממלאת אחריהם בקפידה. כל הפסולת מפונה למקום הנכון.

אם כן, אם נקלעתם לסיטואציה, שבה אתם עומדים בפני פינוי תכולה של נכס כלשהו, ואתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית, שתבצע את העבודה עבורכם – פנו לחברת “דרור פינויים” ותזכו לראש שקט ולנכס ריק ונקי לשביעות רצונכם המלאה!

לקבלת הצעת מחיר הוגנת עבור פינוי תכולת בית או דירה אנא שלחו אלינו את הפרטים שלכם דרך הטופס או התקשרו:
050-9997703 
ונענה לכם מיד עם יעוץ ראשוני חינם ללא כל התחייבות מצידכם