הדברה – המשימה האחרונה בהכנת דירה מירושה

כמה חשוב להדביר את הדירה לאחר שהושלם פינוי וניקיון?

למרות שלאחר תום ניקיון הנכס, עשוי זה להראות נקי למדי "בשביל המזיקים" ישנם דברים שהעין אינה רואה. מזיקים שונים, בין אם חרקים, זוחלים או יונקים בהחלט מוצאים לעצמם מקום מסתור בדירה מוזנחת. סביר להניח שאלו (המזיקים) ימשיכו להתקיים באותם המקומות שיד האדם לא הגיעה אליהם. בשביל השקט הנפשי שלכם, בייחוד לאחר שהשקעתם בתהליך פינוי דירה במטרה להעלות את ערכה, כדאי לכם להשקיע עוד מאות שקלים בודדים ולהדביר את הדירה באמצעות מדבירים עם רשיון. תמיד עדיף לבצע תהליך של הדברה, כשהדירה עדיין ריקה וקל להגיע לכל פינה.

באילו חומרים ושיטות משתמשות חברות ההדברה והאם יש סיבה לחשש?

ישנן שיטות שונות להדברה, החל מהשיטות הכימיות ועד לשיטות ידידותיות יותר לסביבה (ירוקות) כגון ההדברה האלקטרונית והביולוגית. ישנן גם הדברות מסורתיות המשתמשות בכלוב או מלכודת כל שהיא על מנת לתפוס מכרסמים. השימוש בשיטת הדברה ספציפית היא פועל יוצא של ניסיון המדביר עם השיטה, המיקום הרצוי להדברה, אפקטיביות לאורך זמן, המצאות בעלי חיים וילדים בבית ועוד. כאשר אתם בוחרים בחברת הדברות ראויה, אין סיבה לחשוש מההיבטים הבטיחותיים של ההדברה. על המדביר להסביר את שיקוליו בבחירת שיטת ההדברה הספציפית וכן להציג ולהתחייב למחיר המלא קודם לביצוע ההדברה.

מדוע חברת פינוי דירה אינה מדבירה את הנכס שפונה לאחר סיום העבודות בעצמה?

שירותי הדברה נחשבים לשירות משלים מעבר לשירות פינוי דירה אותו חברת הפינוי מספקת. על פניו, ישנן חברות פינוי אשר פועלות באופן חובבני בלי הרישיון הנדרש ממדביר ולמעשה לוקחות על עצמן את עבודת ההדברה. מדובר בהדברה שאינה בטיחותית ועשויה לסכן את יושבי הנכס. על כן פנו לחברה המתמחה בשירותי הדברה, לאחר הניקיון של הבית. חברת פינויים טובה תדע להמליץ על חברת הדברה איתה היא פועלת בשיתוף פעולה ולהשיג עבורך, הלקוח, הנחה משמעותית. יחד עם כן, אסור להתפתות להדברה מצד גורם כל שהוא ללא הצגת רישיון מדביר.

מה המשמעות הכספית של ביצוע הדברה בנכס אשר בוצע בו פינוי?

כאמור, למרות שחברת פינוי דירה תפנה את הדירה ישנה חשיבות רבה וכדאיות בהזמנת חברות המספקות שירותים משלימים. כך למשל, כדאי למשל להזמין חברת שיפוצים אשר לכל הפחות תבצע תיקוני טיח קטנים ותסייד את הדירה (במידה וזו זקוקה לסיוד).
חברת ניקיונות ופוליש תהיה הגורם השני שתרצו להזמין, לאחר פינוי הדירה, במיוחד אם מדובר בדירה ישנה (כפי שמקובל פעמים רבות בדירה מירושה של הסבא/ סבתא) כי מרצפות ישנות וקרמיקה יראו שונה לגמרי לאחר ביצוע ניקיון עם חומרי ניקיון איכותיים וחזקים.
כך, לאחר הפניה לאלו נותר להזמין את חברת ההדברה.
למרות שעל פניו, לא יראו תמיד התוצאות בשטח, דמיינו לעצמכם בכמה מאות שקלים (במקרה של השכרה) או עשרות אלפי שקלים (במקרה של מכירה) תקבלו כתוספת, מעבר למה שהייתם מקבלים מבלי להכין את הדירה. הוצאה של אלפי שקלים בודדים משתלמת, לרוב, כבר בטווח הזמן של השנה הראשונה במקרה השכרת הדירה וודאי שבאופן מיידי במכירתה.

לסיכום

חשוב מאוד להדביר את הדירה. וכמו שחשוב להדביר כל דירה או נכס אחת לתקופה, על אחת כמה וכמה הדבר חשוב לפני השכרה או מכירה של דירה אשר התקבלה בירושה.
לאחר פינוי הנכס וניקיונו, כל נכס נמצא במצב האופטימלי להדברה- נקי מתוכן ונגיש לכל פינה בתוכו. מבלי שיהיה חשש למגע עם כלי המטבח או עם צלחת האוכל של הכלב.
ישנן שיטות הדברה רבות. השימוש בשיטת ההדברה היא פועל יוצא של ניסיון המדביר והצורך בהדברה הספציפית.
מרבית השיטות בטוחות לסביבה (הדברה ירוקה) אך יש לשאול ולקבל הנחיות מפורטות מהמדביר על ההמצאות בנכס לאחר ההדברה. בדירות מפינוי של ירושה, לרוב, אין חשש מעניין זה. זאת היות ועובר זמן מה מהרגע בו מכינים אותם להשכרה או מכירה ועד לרגע בה היא מאוכלסת.
כשם ששיפוצים קלים בדירה וניקיון יסודי מעלים את ערכה המידי של הדירה, כך גם עושה ההדברה והיא התהליך המשלים את הכנת הדירה להשכרה או מכירה תוך קבלת רווח משמעותי בהשוואה למקרה בהם לא היו מבוצעים התהליכים הללו.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם