פינוי דירה ברמת גן

פינוי דירה ברמת גן עם דרור פינויים

פינוי דירה ברמת גן חייב להיעשות על פי חוקי העזר של הרשות המקומית, ויש להקפיד על עבודה מסודרת ומהירה עם מינימום הפרעה לתנועה. רמת גן שוכנת בסמיכות לתל אביב, כאשר העיר מחולקת לאזורים שונים: בחלקם יש מצוקת חניה קשה, וישנם גם רחובות מרכזיים בהם מלאכת הפינוי נחשבת למורכבת ולמאתגרת במיוחד. יש לזכור כי ברמת גן יש דירות ישנות רבות הממוקמות בבנייני מגורים יחסית נמוכים, ללא מעלית ועם גרם מדרגות צר המקשה על פינוי התכולה מהדירה.
לכן, אם אתם זקוקים לפינוי דירה ברמת גן חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ומובילה, חברה בעלת ותק ומוניטין גבוה בענף הפינוי. מומלץ לתאם פגישה בנכס עם נציג מטעם חברת הפינוי על מנת לקבל הצעת מחיר, אך גם כדי לאפשר לנציג החברה לבדוק דרכי פינוי ולתכנן את העבודה מראש כדי להימנע מסיבוכים ומעיכובים ביום הפינוי הלחוץ והעמוס.

דרור פינויים הופכת את מלאכת הפינוי ברמת גן לפשוטה, קלה ומהירה. והתמורה- גבוהה!
התקשרו עכשיו 072-397-6777

 

פינוי מקצועי, יעיל ומהיר

פינוי בתים ברמת גן יש לבצע רק באמצעות חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב, לכן רצוי לבחור חברת פינוי דירות בעלת ותק שפינתה כבר דירות בעיר ושמכירה את מורכבות העבודה. חברה מקצועית תבצע את מלאכת הפינוי מהדירה במיומנות מעוררת הערצה, יש ברשותה כל הציוד הנדרש לעבודה והיא מעסיקה צוות מיומן ומנוסה. כמו כן, חשוב לבחור חברת פינוי בעלת מוניטין גבוה שמכירה את חוקי העזר של עיריית רמת גן, שמכירה את אתרי הפסולת המורשים ושפועלת כחוק.
חשוב לזכור כי על פי חוקי העזר של עיריית רמת גן לא ניתן להשליך חפצים לרחוב ללא היתר – העושה זאת מסתכן בקנס גבוה. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנם אזורים עמוסים במיוחד ברמת גן, ביניהם רחובות ראשיים כמו ביאליק, אלוף שדה, דרך יצחק רבין, ז'בוטינסקי ועוד. ברחובות אלה יש לתאם את הפינוי מראש וחשוב לתכנן אותו כהלכה,כיוון שלא ניתן להפריע לתנועת הרכבים או לחסום את הרחוב בגלל הצבת מכולה או רכב עבודה כמו מנוף.
חברה המבצעת פינוי תכולת דירות מכירה את כל השכונות בעיר ולכן לא תתעכב במציאת הרחוב. כמו כן, החברה תדאג לכל הציוד הנדרש מראש ותדאג לתיאום העבודה מול כל הגורמים הרלוונטיים. ראוי לציין כי יש שכונות ישנות עם רחובות צרים, יש שכונות בהן קיימת מצוקת חניה קשה מנשוא, וללא תכנון מראש של העבודה, עלול יום הפינוי להתארך עוד ועוד. יש הבדל בין תכנון פינוי תכולת דירה מהשכונות במרכז העיר או באזור של מתחם הבורסה, לבין פינוי מדירה הממוקמת בבניין חדיש בשכונה שולית יחסית. חשוב לזכור כי השכונות הוותיקות מממוקמות לרוב לצד עורקי תחבורה מרכזיים, לכן ללא תכנון ותיאום מראש החברה תתקשה לבצע את הפינוי במהירות ועלולים להיתקל בבעיות מול הרשויות.

דרור פינויים הופכת את מלאכת הפינוי ברמת גן לקלה בעזרת תכנון נכון, 
הכרת חוקי העזר העירוניים ותיאום הפינוי לזמן הטוב ביותר. לכם, נותר ליהנות מהתמורה הגבוהה ביותר לפינוי. 

התקשרו עכשיו 072-397-6777


תכנון מקצועי של פינוי תכולת דירה ברמת גן

במידת הצורך יגיע נציג שירות מטעם חברת הפינוי על מנת לבחון דרכי גישה וכדי לתכנן פינוי יעיל ומהיר ללא בעיות וסיבוכים. כך לדוגמה, באזור מתחם הבורסה קיימת צפיפות גבוהה וקשה להציב מכולה במקום, לכן יש לתפוס מקום חניה מראש ורק לאחר הצבת המכולה יכול הצוות לפנות את הפסולת, ובסיום העבודה לפנות את המכולה מהמקום. כמו כן, אם עולה הצורך במשאית עם מנוף, אין אפשרות להציב את הרכב על הכביש ולחסום את התנועה, אלא אם מקבלים אישור לכך מהמשטרה ומהרשות המקומית. לכן, נציג חברת הפינוי מעריך את מורכבות העבודה ודואג לתכנון קפדני כך שמלאכת הפינוי תתבצע במהירות האפשרית. בין היתר ניתן לבצע מיון ראשוני יום לפני מועד הפינוי כדי לבצע את העבודה במהירות גבוהה יותר. החברה דואגת לקרטונים ולשקים חזקים, וביום למחרת הצוות מפנה את הדירה במהירות

סיפור מעניין ומרגש על פינוי דירה בר"ג

לפני כשנה לתת הצעת מחיר לפינוי דירה ברמת גן. הדירה הייתה ברחוב הגלגל. רחוב הגלגל הוא רחוב שברובו בנויים בתים פרטיים ישנים. התכולה של בתים אלה היא לרוב ריהוט ישן שספוג בהיסטוריה. גם כאן ההיסטוריה נבטה מכל פינה. חפצים עתיקים הם תחום ההתמחות שלי. כאשר אני מתבקש לתת הצעת מחיר לפינוי כזו דירה, אני תמיד נותן הצעה הוגנת הצעה שבמקרים רבים מפתיעה את לקוחותיי. זו הסיבה שההמלצות עלי עוברות במהירות מפה לאוזן. (רוב האנשים לא מכירים בערכו של פריט ישן ולכן קל לתת להם מחיר שלא
משקף את הערך האמיתי של הפריט). בדירה הזו היו הרבה פריטים מתחילת המאה. הבית נראה כאילו ההיסטוריה נעצרה לפי 80 שנה. בתוך הריהוט העתיק משכה את תשומת לבי תמונה ובה נראה בחור צעיר לבוש מדים של הצבא הגרמני מחייך למצלמה. בעל הדירה הבחין בעובדה שאני מתבונן ארוכות בתמונה. "אני רואה ששמת לב שסבא שלי עליו השלום לבוש בגדי חייל גרמני." אתה צודק יהודים באמת לא שירתו בצבא הגרמני. רוצה לשמוע איך התמונה הזו הצילה את חייו?" נו, איך אפשר לסרב לכזו הצעה? התיישבתי מולו. "כולי ציפייה" ובכן, הסיפור של סבי מתחיל בשנת 1938. סבי היה אז בחור צעיר כבן 18 החוק שאסר על היהודים לשרת בוורמאכט – צבא גרמניה היה כבר בתוקף. לסבי היה חבר גרמני שהתגייס לצבא. יום אחד חמדו סבי וחבר לצון. החבר הלביש את סבי במדים הצבאיים שלו, הם הגיעו לצלמניה של אביו ושם הצטלם סבי כשהוא לבוש במדים. כאשר הראה את התמונה לאמו, היא כמעט קבלה דום לב, לו ידעה שהתמונה הזו תציל אותם… לאחר כמה חודשים, כאשר הבינו שהמצב הולך ומדרדר אספו אביב ואמו את מעט החפצים שיכלו לקחת עימם הם לקחו את סבי ושתי אחיותיו ופנו להימלט. אביו השיג לכולם תעודות מזויפות המעידות שהם גרמנים. מראה פניהם לא הסגיר את היותם יהודים. כמובן שהשליטה שלהם בגרמנית הייתה מוחלטת. כך עם הרבה תפילות ותקוות ברחו מביתם לכיוון הגבול. בשתי תחנות המעבר הראשונות הכל התנהל כשורה. הזקיף שבעמדה הציץ בניירות המזויפים שלהם ונתן להם לעבור ללא בעיות. בתחנה השלישית נתקלו בחייל חשדן. משהו בתעודות לא מצא חן בעיניו. "התעודות האלו מזויפות" צווח. אתם יהודים. אביו ואמו נאלמו דום. סבי שהיה צעיר וחוצפן לא קטן פתח את פיו ואמר בגרמנית שוטפת ובכעס: "אנחנו יהודים? אני הולך עכשיו אל המפקד שלך. איך אתה לא מתבייש לדבר אלינו כך?" החייל נבהל קצת מהחוצפה של הבחור שמולו, אבל לא הרפה: "אך זה ייתכן שכל התעודות שלכם נראות חדשות?" "סבי לא התבלבל. "התעודות המקוריות שלנו נגנבו לפני כמה חודשים ולכן הוצאנו תעודות חדשות." ההסבר הדחוק לא סיפק את החייל החשדן. "את זה נבדוק אחר כך. בינתיים כולכם תחכו בצד" אחותו הקטנה התחילה לבכות. סבי לא יודע להסביר איך, אבל יד ההשגחה הביאה לו את ההברקה שהצילה את חייהם. הוא שלח ידו לכיסו ושלף משם את תמונתו במדי הצבא הגרמני. "זה מספיק אמיתי בשבילך?" החייל התבונן בתמונה ונאלם דם. "אלף סליחות בחורי הצעיר, אלף סליחות" סבי הניד את ראשו באבירות. "זה בסדר גם לחייל גרמני מותר לטעות…"


דרור פינויים מפנה בכל הארץ.
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא סיפורים מעניינים גם על פינויים ב: תל אביב, חיפה, אשדוד, מודיעין, רמת גן, ירושלים, רחובות ורמת השרון.
לעבור ולהתרשם מהמלצות,

וכמובן, ליצור איתנו קשר.

אהבתם? נשמח לשיתוף!

אולי יעניין אותך גם