פינוי דירה להשקעה

קיבלתם דירה בירושה מהורים מבוגרים, שהלכו לעולמם, או מקרוב משפחה אחר. מטבע הדברים, בנסיבות אלה, אתם מקבלים לידיכם דירה או בית מרוהטים, ומלאים בכל חפצי הקרוב שנפטר.

מה עושים עכשיו?

דירה בארגזים לאחר פינויברור לכל כי ברצונכם למכור את הנכס שקיבלתם בירושה, או להשכיר אותו. ברור גם כי אי אפשר לעשות זאת לפני שמפנים את הנכס מכל החפצים שבו.

חברת "דרור פינויים" תבצע עבורכם את עבודת הפינוי במקצועיות, במומחיות ובמחיר הטוב ביותר.
אם לא מדובר במספר רהיטים או פריטים אלא בתכולה מלאה, אנחנו הכתובת!
התקשרו עכשיו או צרו קשר בטופס משמאל ותראו שאנחנו לא רק מדברים.

יש הנוטים לחשוב, שמלאכת פינוי חפצים מדירה היא פשוטה וקלה. לאחר שאספתם את דברי הערך, שאותם אתם מעוניינים לשמור, אתם עלולים לחשוב, שקל להיפטר משאר החפצים, פשוט – זורקים לאשפה!

אך המציאות שונה.
יש לזכור מספר דברים כשעומדים מול משימת פינוי מדירה:

  • נכסים המועברים בירושה הם לרוב ישנים. הבית או הדירה מכילים ריהוט ישן, אביזרי חשמל מסוגים שונים, הרבה חפצים, שנאספו על ידי הקרוב המבוגר במשך השנים. כל אלה אינם פשוטים לפירוק ולסילוק לאשפה. הרהיטים עשויים להיות כבדים, אביזרי החשמל מסוכנים, וכמות הדברים היא גדולה ביותרזוהי עבודה למקצוענים. אנשים שהתמחו בתחום זה, ויודעים לבצע את המלאכה בביטחון, במומחיות, מבלי לגרום נזקים לדירה עצמה. בחברת "דרור פינויים" תמצאו אנשים כאלה.
    החברה עוסקת בתחום פינוי דירות שנים רבות, ויש לאנשי הצוות העובדים בה ניסיון רב.
  • עידן זריקת החפצים הישנים אל מחוץ לבית נגמר מזמן. חוקי סילוק האשפה, שחוקקו במדינת ישראל בשנים האחרונות, אוסרים על השלכת אשפה, אלא במקומות מסודרים, שנועדו לכך. כל העובר על חוקים אלה, צפוי לקנסות כבדים.לחברת "דרור פינויים" הציוד המתאים לפנות את כל האשפה, ואנשי החברה מודעים היטב לכל התקנות הנוגעות בנושא פינוי הפסולת במדינה. באופן כזה, שכירת שירותי החברה בעניין פינוי דירה מסירה מעליכם את ההסתכנות בקנסות. החברה מובילה את כל החפצים המפונים למתקני אשפה מוכרים, כולל חומרים רעילים או חומרים המיועדים למחזור, כגון: נייר, ברזל, פלסטיק וכד'.
  • כדאי לזכור, שאף אם אתם אינכם מוצאים שימוש בחפצים, שנותרו בבית הקרוב שהלך לעולמו, עדיין חלק מהם עשויים לשמש אנשים אחרים, שעורכים את הקניות של המוצרים להם הם זקוקים בחנויות יד שנייה.
    למה להשליך לאשפה חפצים כאלה?גם כאן חברת "דרור פינויים" מספקת פתרון הולם: כל החפצים הניתנים לשימוש חוזר, ויכולים להימכר בחנויות יד שנייה, נאספים על ידי אנשי החברה, ומועברים למכירה.
    !!!כדאי לשים לב!!! אם בין החפצים שנותרו בנכס יש חפצים בעלי ערך, תשמח חברת "דרור פינויים" לשלם לכם עבור חפצים אלה. באופן כזה אתם יכולים להפחית מעלות הפינוי, ולפעמים, אף לקבלו בחינם!
  • בין כל מה שהותיר אחריו קרוב המשפחה שנפטר יש ודאי חפצים, שאינם מתאימים לאף אחת מהקטגוריות שנמנו לעיל: לא כדאי לזרוק אותם, אי אפשר למכור אותם בחנויות יד שנייה, אך עדיין יש למי למסור אותם: לאגודות צדקה לנזקקים. אנשים הנעזרים באגודות הצדקה, החיים בשולי החברה שלנו, יכולים לעשות שימוש בשמיכות, בבגדים ישנים, אפילו בכלי מטבח פשוטים.
    מומלץ לזכור גם את האנשים האלה כאשר אתם באים לפנות את הדירה שברשותכם.חברת "דרור פינויים" נמצאת בקשר עם אגודות הצדקה לנזקקים, ונוהגת להעביר אליהם באופן קבוע חפצים מדירות, שהחברה מפנה.חברת "דרור פינויים" מסייעת לכם במלאכת פינוי דירה בדרך קלה ופשוטה.לא רק שתוכלו לקבל את הנכס שברשותכם נקי וריק מחפצים, באופן שתוכלו להעמידו למכירה או להשכרה, אלא אף דואגת, שכל החפצים שבנכס יועברו למקום המתאים להם.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם