פינוי אגרנות כפייתית במומחיות ורגישות

חברת “דרור פינויים”, שלאנשי הצוות שלה ניסיון רב בביצוע פינוי דירות אגרנים מאגרנות כפייתית מכל הסוגים, מציעה לכם את עזרתה וניסיונה העשיר במיוחד במקרה קיצוני זה. עבודת מיון קפדנית תיעשה על ידי אנשי החברה בסבלנות ובזהירות, בבטיחות המקסימלית. אם אין בחפצים מסוימים כל ערך לבעלי הנכס הם יונחו בערימה המיועדת לפינוי לאתרי אשפה. כאשר יש צורך בפינוי כמות עצומה – יש לנו הסדרים עם אתרי הפסולת ואנו יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ביותר. (ללא קנסות מהעירייה!). כמובן שהכל נעשה בעזרת הכלים המתאימים.

מלאכת פינוי אגרנות כפייתית מחפצים במקרה של אגרן כפייתי הנמצא בחיים קשה ביותר. המשימה תתאפשר במידה והוא שוהה מספר ימים מחוץ לביתו, בהסכמתו.
כדי שניתן יהיה להשיב את הבית למצב שבו אפשר יהיה לחיות בו בבטחה, מחייבת עבודה מהירה ככל האפשר, אנחנו יודעים עד כמה חשוב שהדייר המבוגר יחזור לביתו במהירות האפשרית.

האתגרים בהם נתקלים בעת פינוי אגרנות כפייתית

חברת "דרור פינויים" מודעת גם לצד הזה של הדברים. החברה בעלת ניסיון רב בפינוי דירות אגרנים מהמקרים הקלים לקשים ביותר. דרור מתחייב לבצע את עבודת הפינוי בזמן הולם, כפי שיסוכם עם הלקוח המזמין את הפינוי.

כשאתם נתקלים בסיטואציה בחיים, שבה עליכם לפנות דירה של אדם, שסובל מתופעת פינוי אגרנות כפייתית, סביר להניח,  שתחושת ייאוש תתקוף אתכם מיד עם כניסתכם לדירה. שלא לדבר על המחשבה על "מאיפה בכלל מתחילים".
ברוב המקרים, לא ניתן לראות אפילו את חלונות הדירה. הכניסה למרבית החדרים אינה אפשרית, שטח התנועה בבית מצומצם ביותר, וערימות החפצים, שנאספו על ידי הדייר, שהתגורר בבית, הן בלתי נתפסות.
אפשר לאסוף חפצים מסוגים שונים, ולמה שאוספים אגרנים כפייתיים אין גבול, אנחנו יודעים ונתקלנו כבר בכל.
אגרנים אוספים הכל! ראינו איסוף כפייתי מגוון ביותר.

אגרנים כפייתיים אוספים בד"כ המון מוצרי חשמל שכבר מזמן אינם פועלים, ניירת ישנה, בעלי חיים, אפילו מזון שנאגר במשך שנים, ארגזי קרטון מלאים בחפצים שבורים, חומרים מסוכנים סגורים יותר או פחות וכד’.
אנחנו בטוחים שיכולים להיות גם תחומי איסוף נוספים. אין גבול לדמיון האגרן.
נדמה לכם היום, שאתם כבר מבינים דבר או שניים על פינוי אגרנות כפייתית אך
אינכם יודעים – כמה סיכונים כרוכים ב-פינוי אגרנות כפייתית אחרי מאות דירות שכאלו אנחנו בהחלט יכולים לומר לכם שלוקח שנים לפתח את המומחיות בכך
ועדיין, אנחנו לומדים מכל פינוי אגרנות כפייתית של אגרן מחדש.
בכל אופן – מאות דירות אגרנים כפייתיים- זה לא משהו שבא ברגל!
לעיתים קרובות סובלים מאגרנות כפייתית ניצולי שואה, ואפילו דור שני או שלישי של הורים ניצולי שואה.
במקרים רבים ההורים המבוגרים חיים בדירה כזו, והמצב גרוע עד כדי כך, שאפילו רופא או עובד סוציאלי אינם יכולים להיכנס לדירה, שלא לדבר על עזרה בניקוי הבית. דירה כזו היא סכנה למתגוררים בה, ומומלץ מאוד לקרוביהם לדאוג לפינוי דירת אגרנות כפייתית לפחות חלק מהחפצים שבה.

דברו איתנו - זה חינם

דרור פינוי דירות
פינוי אגרנות כפייתית
פינוי דירות אגרנים
פינוי דירות אגרנים פסולת

מלאכת פינוי דירות אגרנים הוא הליך מורכב, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הרגשי. אגרנות כפייתית הינה תופעה ממנה האגרן סובל ומשפחתו בעיקר.
אם גם אתם זקוקים לשירות זה, ודאי עולות אצלכם לא מעט שאלות בנושא. כאן תוכלו לקבל תשובות מקצועיות על השאלות הנפוצות:

פינוי אגרנות כפייתית – שאלות ותשובות

תהליך פינוי דירה של אגרן

ביצוע הליך הפינוי טומן בחובו עבודה מורכבת כתוצאה מההצטברות חפצים, פסולת ואשפה בדירה.
הצוות המקצועי והמיומן בפינוי דירות אגרנים כפייתיים אמור להגיע לדירה עם שקים גדולים שמתאימים לאריזה מהירה, כלי עבודה, משאיות ומכולות המתאימות לפינוי, חליפות ומסכות מיגון, כפפות, קרטונים שמתאימים לאריזת חפצים. ועוד. הציוד הנ"ל יבטיח את יעילות העבודה ואת הבטיחות שלה.
עבודת הפינוי אמורה להתבצע בשלבים ע"פ תהליך תכנון מפורט וקפדני.

התשובה היא לא.
בכדי לבצע פינוי אגרנות כפייתית יש צורך ברמה מקצועית גבוהה ובציוד מתאים לביצוע העבודה. נדרש נסיון רב שנים בפינויים מסוג זה על מנת לבצע את הפינוי בצורה היעילה, הבטוחה והנכונה ביותר.
חברת "דרור פינויים" מחזיקה ברשותה הן בציוד מקצועי והן בכוח אדם מנוסה ומיומן הערוך לבצע את העבודה.

סילוק הפסולת

לאחר פינוי התכולה והפסולת מהדירה של האגרן, התכולה תועמס על משאית ייעודית או על מכולות אשפה ייעודיות.
כל הפסולת מועברת לאחד מהאתרים המורשים.

זמן ביצוע

אורך עבודת הפינוי תלויה בלא מעט פרמטרים כמו: גודל הדירה, קומה, נגישות למנוף או בלי, כמות החפצים והפסולת שהצטברה בדירה ועוד..
ברוב המקרים, הליך הפינוי אמור לקחת בין יום למס' ימי פינוי אינטנסיביים. תלוי בפרמטרים שהוזכרו מעלה.
כאשר, בסיום עבודת הפינוי אתם עתידים ליהנות מדירה ריקה ונקייה כבקשתכם.

שירות של פינוי אגרנות כפייתית אשר מוצע ע"י "דרור פינויים" כולל דאגה לכל הפרטים.
בין היתר: מיון החפצים בדירה, הליך הפינוי מהדירה, פינוי הפסולת לאתרים מורשים ובסיום העבודה, השארת הדירה נקייה.

מחיר פינוי דירה

משתנה ותלוי בלא מעט פרמטרים. בין היתר: גודל הדירה, כמות החפצים, הפסולת וסדר גודל העבודה. יחד עם זאת, במידה והדירה כוללת חפצים בעלי ערך, ניתן לקבל הערכת שווי התכולה. בדיוק מהסיבה הזאת, בשלב הראשון מגיע למקום נציג מקצועי. במהלך אותה הפגישה יתבהרו כל הפרטים.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות או התחייבות? מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר עם חברת "דרור פינויים".

אולי יעניין אותך גם