פינוי משרד – המלאכים

זה היה פינוי משרד די רגיל. חברת הייטק צעירה שמחליפה משרדים ומשדרגת את הריהוט. הציוד היה בסך הכל ריהוט משרדי סטנדרטי: ארונות ישנים וכמה מחשבים שאבד עליהם הכלח. התחלנו בפינוי בבוקר מוקדם. עד הצהריים כבר רוב הציוד הועמס על המשאית. כאשר ניגשתי לפנות את המחסן שמתי לב לקופסא קטנה שהיתה זרוקה מתחת לארון מתכת ישן. לא יודע למה, אבל משהו בקופסא משך את תשומת לבי אולי המיקום הבלתי צפוי, או אולי העובדה שבניגוד לכל שאר הפריטים במחסן, הקופסא הזו לא הייתה ממש מאובקת.

פינוי משרד בקלותהחושים שלי לא מטעים אותי כמעט אף פעם. גם הפעם הרגשתי שאני חייב לבדוק מה יש בקופסה הזו. פתחתי אותה, בקופסה היו כ 5 דיסקים שעליהם היה כתוב: "פנטזיה 1, פנטזיה 2,…3…4…5 . אמנם זה לא היה תפקידי, אבל למרות זאת התקשרתי לבחורה שהזמינה אותי לעבודה. "דיקלה, יש כאן קופסה עם כמה דיסקים שכתוב עליהם פנטזיה. אתם צריכים את הדיסקים האלה או שאזרוק אותם."

"מה כתוב עליהם?" כמעט צעקה דיקלה. "פנטזיה" עניתי, 5 דיסקים. "דרור, אל תזוז, תוך 5 דקות אנחנו אצלך" "לאן יש לי לזוז" חייכתי. אבל דיקלה ניתקה את השיחה כשהיא נסערת. לא האמנתי, אבל תוך 6 דקות בדיוק הגיעו למשרד דיקלה ושני גברים נרגשים. "זהו יוני מנהל הפרויקט וזהו רובי המנכ"ל" הציגה אותם דיקלה. הושטתי את הקופסה לרובי הוא פתח אותה אי אפשר היה לתאר כמה מאושר, הוא נראה כאילו הוא זכה בלוטו.

"אולי מישהו יכול להסביר לי על מה ההתרגשות" חייכתי. "אני אסביר" התנדב יוני.

לפני כארבעה חודשים התחלנו פרויקט חדש בשם "פנטזיה" הפרויקט הזה אמור להיות פרויקט הדגל של החברה.

בדיוק לפני שבוע, אחרי שגמרתי את האפיון וכמעט סיימתי את האב טיפוס של התוכנה, נשרף לי הארד דיסק של המחשב.כמובן שניגשתי מיד לשלוף את המידע מהגיבוי. לתדהמתי הסתבר לי שבגלל טעות אנוש, שרות הגיבוי לא עבד על המחשב שלי.

התנחמתי בעובדה שכמה ימים קודם גיביתי את  כל החומר על גבי 5 דיסקים. הבעיה הייתה שלא הצלחתי למצוא את הדיסקים. הפכתי, יותר נכון הפכנו, את המשרדכמה ימים ולא מצאנו את הדיסקים. אתה מתאר לעצמך, ארבעה חדשים של עבודה ירדו לטמיון….עכשיו הגעתם לפינוי משרד וכמו מלאך מצאת לי את הדיסקים."

רובי חייך אלי "מזל שהיית ערני" מבחינתי הייתי מחליף לכם את השם ל: "המלאכים לפינוי משרדים"

"תודה על הרעיון" צחקתי "אבל נראה לי שאמשיך עם השם המוכר והטוב שלי."

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם