ההבדל בין פינוי תכולת דירה מקצועי לעבודה של חאפרים

ענף פינוי הדירות נחשב לרווחי ולתחרותי ויש חברות המציעות שירות מקצועי ואמין לצד חאפרים שנכנסו לתחום וגורמים לנזקים רבים. כמו בכל תחום בחיים, ניתן למצוא חברות מקצועיות המציעות שירות יעיל ואיכותי ללקוח, אך ישנם גם חאפרים שהורסים את הענף וגורמים לנזק תדמיתי לאנשי המקצוע.

בית לפינויחשוב להדגיש כי חברה מקצועית ואמינה לפינוי תכולת דירות מציעה ייעוץ מקצועי ללקוח ומתאימה עבורו את השירות המתאים ביותר. כמו כן, החברה פועלת בהתאם לחוק ועל פי הכללים המחייבים של פינוי פסולת לאתרי אשפה מורשים ולמפעלי מחזור. לעומתה,חאפר עלול להשליך את הפסולת כך סתם לרחוב, ואתם מסתכנים בקנס גבוה מפקח של הרשות המקומית או מנזקים העלולים להיגרם לרכוש צד שלישי. (שלא לדבר על הנזק לסביבה).

<h2?פינוי מקצועי של תכולת דירה

הערכות מוקדמת ליום הפינוי

חברה מקצועית לפינוי תכולת דירה שולחת' במידת הצורך' נציג מטעמה כדי לבדוק את הנכס ולהעריך את העבודה הנדרשת. מקצוען, ירצה לתכנן את הפינוי מראש כדי לדעת כמה אנשי צוות נדרשים לעבודה, איזה ציוד יש להביא ביום הפינוי, כמה מכולות נדרשות לפינוי וכיצד ניתן לפנות את תכולת הדירה במהירות ובמיומנות. כל זאת, ללא הפרעה לשכנים, להולכי רגל, לתנועה ברחוב, וללא גרימת נזקי רכוש.

חאפרים מגיעים ביום הפינוי בלי ציוד מקצועי וללא ציוד מגן. למעשה, החאפרים מסכנים את בריאותם אך גם את בריאותכם ואת שלום הציבור.

חוזה לפינוי תכולת דירה ומשמעותו עבורכם

חברה מקצועית לפינוי תכולת דירה תחתום עמכם על חוזה מסודר הכולל לוח זמנים, מחיר, פירוט העבודה, ציוד וסעיפים הנוגעים לאחריות ולביטוח.
חאפר אינו עובד בצורה מסודרת, ולמרות שהבטיח לכם מחיר מסוים בשיחת הטלפון –אל תופתעו אם תוך כדי העבודה הוא מתחיל להתלונן כי עליו לפנות חפצים כבדים או שהוא זקוק לציוד מקצועי שאין ברשותו ולכן המחיר לפתע עולה. אם תסרבו לשלם הוא עלול לאיים עליכם בתביעה או שהוא ילך מהמקום ללא סיום העבודה ויותיר אתכם בבעיה, במיוחד אם הזמנתם כבר קבלן שיפוצים או התחייבתם לפנות את הנכס בתאריך מסוים.

מיון מקצועי – כי למחזר זה כדאי ומחייב את כולנו

כדאי לדעת כי פינוי מקצועי כולל בין היתר מיון של תכולת הדירה. על פי החוק המחייב במדינת ישראל, חייבת חברת פינוי לפנות חפצים שניתן למחזר למפעלי המחזור השונים. נייר יש לפנות לאמניר, בקבוקי וכלי פלסטיק למפעל מחזור אחר, לפנות מתכות למפעלי מחזור רלוונטיים וכדומה.
החאפר ישליך את הפסולת במקרה הטוב בפחי אשפה קרובים לדירה, ובמקרה הרע –ישליך את הפסולת בטבע ויזהם את הסביבה.

חאפרים אינם מקפידים על הוראות ועל חוקי המשרד לאיכות הסביבה, הם אינם נענים לחוקי העזר של הרשות המקומית אשר נוגעים לפינוי פסולת, וכל מה שמעניין אותם הוא הרווח. חברה מקצועית פועלת לפי החוק, מסייעת לכולנו לשמור על הסביבה ולמחזר חומרים שונים, ומעבר לכך: היא תציע לכם שירות הוגן במחיר משתלם. החברה המקצועית לפינוי תכולה מבצעת מיון קפדני של תכולת הדירה, ואם יתגלו פריטים בעלי ערך כספי תקבלו מידע על כך וגם תיהנו מהצעה כספית משתלמת או מהצעה אטרקטיבית לפינוי תכולת הדירה בחינם.

בנוסף, חברה מקצועית מציעה לכם אחריות על העבודה וברשותה ביטוח צד שלישי. אם ייגרם נזק לרכוש אחד השכנים, שריטות בקירות או נזקים בלובי, או אם במהלך הפינוי נגרם נזק לרכב חונה, החברה תכסה את הנזקים. החאפר עובד ללא ביטוח ולכן אתם מסתכנים בתביעה כספית ובסכסוכי שכנים מיותרים.
לסיכום, מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית לפינוי תכולת דירה. כך תיהנו מעבודה יעילה, מאחריות מלאה, מכיסוי ביטוחי במידת הצורך וגם ממחיר אטרקטיבי ושווה לכל כיס.

אל תסתכנו בעבודה של חאפרים העלולים לגרום לכם ולסביבה נזק רב.
בחרו נכון והזמינו שירותי פינוי תכולת דירה בדרור פינויים

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם