קניית תכולת דירה בהרצליה

משפחות אשר מקבלות דירה בירושה, תוהות בינן לבין עצמן, מה עליהן לעשות עם הדירה ויותר מזה, מה הן יכולות לעשות עם התכולה שבתוך הדירה. 

חלק גדול מהמשפחות בוחרות למכור או להשכיר את הדירה, במקרים אלו, הרי שהם יצטרכו למצוא מענה לתכולה, שכן סביר להניח שהרוכשים או השוכרים יביאו תכולה משלהם, ואז לא יהיה להם צורך להשתמש בתכולה הקיימת. 

אנחנו בדרור פינויים, מספקים פתרון אידיאלי לנקודה זו, בדמות קניית תכולה דירה. אנחנו מספקים שירותי קניית תכולה דירה בהרצליה ובכל עיר או יישוב אחר, על פי הצורך. לרשותנו צוות מקצועי ומנוסה שמספק את השירות ומבצע אותו על הצד הטוב ביותר, בהתאם להסכם העבודה שנחתם בינינו לבין הלקוחות שלנו, לפני שאנחנו מתחילים בביצוע העבודה. 

תהליך קניית תכולה דירה בהרצליה ופינוי הדירה, מתבצע על ידי צוות מקצועי כאמור, וכן בעזרת מכשור וכלים מתאימים. בין אם זה בשביל שנוכל לבצע את הפינוי בצורה נוחה ובטוחה ובין אם זה בשביל לא לגרום נזק, לתכולה או לדירה עצמה. 

נכון לבצע את הפינוי באמצעות חברה שמעסיקה צוות עובדים מקצועי ומנוסה, לא רק בשביל שתהליך העבודה יתבצע בצורה נכונה ובטוחה, אלא מאחר ובאמצעות שירות זה, ניתן לשמור בצורה ישירה ועקיפה, טוב יותר על הסביבה. 

כפי שאתם בוודאי יודעים, כל שירות בכל תחום כמעט, מתבצע היום מתוך מחשבה כיצד ניתן להזיק כמה שפחות לסביבה ואף לתרום לשמירה עליה. גם אנחנו בתהליך העבודה שלנו, דואגים לתרום על הסביבה, באופן ישיר ובאופן עקיף. 

 

קניית תכולת דירה

באילו כלים אתם משתמשים בשביל לפנות את הדירה לאחר שתקנו את התכולה?

תהליך העבודה שלנו הוא מאוד מסודר ומאורגן. כפי שתוכלו לקרוא באתר וכן לשמוע מאיתנו, אחרי שתפנו אלינו לצורך בירור פרטים והצעת עבודה. 

המטרה שלנו היא לייצר תהליך עבודה שיאפשר לנו לפנות את התכולה מהדירה שלכם, באופן כזה שהתכולה לא תינזק וכמובן שלא ייגרם שום נזק לדירה עצמה. לכן אנחנו יוצרים תהליך שבנוי משלבים וכולל בתוכו שימוש באמצעים שונים. 

לפני שאנחנו מתחילים בתהליך הפינוי, אנחנו רואים איך בנוי המבנה, מה אנחנו צריכים בשביל לפנות ממנו את הרכוש והפריטים השונים, באילו מכשירים וכלים אנחנו צריכים להשתמש, כיצד, מתי וכן היכן עלינו להציב או להשתמש בהם. 

הכלים, המכשירים, בהם אנחנו נשתמש לאורך תהליך העבודה יהיו, בין היתר, מכולות פינוי, מנופים (כולל מנופי זרועות ומנופים לקומות הגבוהות), חומרי אריזה מקצועיים, קרטונים, שקים לפינוי, כלי עבודה לשימוש במקרים מסוימים, ובמקרה הצורך גם במסכות וחליפות (אם מדובר בדירות ישנות או דירות שיש חשש כבד לריחות ולחומרים שנמצאים בתוכן). 

מן הסתם, אנחנו גם נשתמש במשאיות שיעזרו לנו לנייד את התכולה מהדירה אל המחסן שלנו או לכל מקום אחר. את המשאיות אנחנו נצטרך בחנייה של הבניין (במידה ויש כזו), כמה שיותר קרוב לדירה, במידת האפשר. 

לכן, אם מדובר על מבנה משותף, חשוב לעדכן את שאר הדיירים שעליכם להשתמש בחנייה. אנחנו ננסה למנוע כמה שיותר פגיעה בשגרת החיים שלהם.

איך קניית תכולת דירה תורמת לסביבה

כאמור, כאשר אתם פונים לצורך קניית תכולה דירה בהרצליה ובכל מקום אחר, סביר להניח שאתם חושבים על תהליך הפינוי, תהליך העבודה עצמו. אך למעשה, באופן עקיף, אתם גם בוחרים בתהליך ששומר על הסביבה בצורה הרבה יותר טובה מאשר אופציות אחרות שעומדות לרשותכם. 

באמצעות השירות שאנחנו מספקים לכם ובאמצעות שירותים נוספים שמתבצעים בתהליך, אזי שאנחנו אכן שומרים על הסביבה בצורה טובה יותר. 

ראשית, תהליך קניית תכולת דירה בא על חשבון תהליכים אחרים, הרבה פחות ידידותיים לסביבה. החל מתהליך פינוי התכולה לרחוב וכלה במכירה או מסירה לגורמים שלא ידעו מה לעשות עם התכולה ולא יתייחסו בהכרח לכל הנושא של שמירה על הסביבה. 

שנית, אנחנו נדאג לא רק לפנות את התכולה, אלא במקרים מסוימים לתרום את הרכוש והחפצים או למכור, במקום לזרוק או לשרוף אותו. למעשה, מתבצע פה תהליך של מחזור, שימוש חוזר ברכוש. 

שלישית, כשאתם מפנים רכוש מסוים, חפץ או ריהוט, לא בהכרח פינוי מדירת ירושה, אתם בעצם מונעים הצטברות של חפצים לחינם. דבר שבאופן עקיף עלול לייצר זיהום מיותר. 

מחפשים מישהו שיקנה את תכולת הדירה שלכם בהרצליה?

אנו בחברת דרור פינויים נשמח לתת שירות ומענה לכל בקשה

השאירו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם עם כל הפרטים

 

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מידי

דרור פינויים 0723976777