קונה עתיקות – העתיקות שלכם שוות כסף

יצא לכם פעם לראות את התכניות הבריטיות או האמריקאיות על חיפוש עתיקות בעליות הגג של אנשים? בתכניות אלו במקרים רבים אנשים מוצאים פריטים שונים ששכבו אצלם באחסנה או בתצוגה והם למעשה שווים סכומים מרשימים מאוד. אז אמנם סצנת העתיקות בישראל לא כה מפותחת ולרובינו אין רהיטים בני מאות שנים בבית, אך העתיקות שלכם בהחלט יכולות להיות שוות כסף – אז מדוע לא לפנות אל קונה עתיקות או קונה רהיטים עתיקים, ולהרוויח מהם ועל הדרך לקבל שירות פינוי יעיל ומקצועי של פריטים שאין לכם בהם יותר צורך?

 זה בדיוק השירות שחברת דרור פינויים מציעה!

קונה עתיקות דרור פינויים מכירת תכולת דירה מחיר פינוי דירה

פיתרון אידיאלי לפינוי ירושות

במקרים רבים לקוחותינו פונים אלינו לאחר שקיבלו נכס כלשהו בירושה מההורים או מקרוב משפחה.
לרוב כשמדובר בדירות ובתים ובהקשר לאפשרות להרוויח כסף  מהעתיקות והחפצים הישנים.
פינוי ירושות מנכסים למגורים זו ההתמחות היחידה שלנו. ובבתים עם כמות יחסית רבה של חפצים ישנים – רהיטים עתיקים, פריטי אמנות וכיו"ב –תאמינו לנו,
יש בהחלט סבירות שיימצאו פריטים ששווים כסף או כאלו שאפשר להפוך אותם לבעלי שווי ממשי!

חברת דרור פינויים ואנשי הצוות המיומנים שלנו מתמחים בשירותי פינוי ירושות ועיזבונות, פינוי בתים ודירות ונכסים מכל הסוגים, כולל מתן מענה מקיף ואופטימאלי לחפצים הנמצאים בנכס ומתן ערך כלכלי לחפצים רלבנטיים. איש מקצוע קונה רהיטים עתיקים וכך אתם גם מקבלים שירות לפינוי כל החפצים שירשתם יחד עם הנכס ואין לכם צורך בהם וגם יכולים ליהנות מערך כספי מסוים של חלק או כל החפצים הללו.

 

השלב המעשי – מה אפשר לעשות עם חפצים עתיקים וישנים

אחרי כל ההסברים והתיאוריה, הגענו לחלק המעשי – מה שאתם יכולים לעשות עם עתיקות וחפצים ישנים במצב טוב על מנת גם להיפטר מהם ואולי גם להרוויח מכך משהו. חברת דרור פינויים קונה עתיקות ומציעה לכם שירות פינוי ומיון מקצועי וייעודי, כאשר מודל עבודה אחד שאנו עובדים לפיו כולל פינוי הנכס בחינם ובתמורה לחפצים הישנים (כל החפצים או חלקם, בהתאם לשווי הפינוי והחפצים) – זהו ערך כלכלי אמיתי כי אתם מקבלים שירות איכותי, יעיל ומקצועי ללא עלות ישירה. אנחנו בהמשך מוכרים את החפצים הרלבנטיים בשוק היד שניה, מעבירים רהיטים לשחזור ושיפוץ ואז מוכרים אותם ומטפלים בכל הלוגיסטיקה של הנושא. הפינוי נעשה תמיד תוך רגישות והקפדה לא מתפרשת על מקצועיות ואיכות השירות.

דרך אחרת שלכם לממש את הערך הכספי של העתיקות בנכס היא לקבל את שירותי הפינוי שלנו בתשלום ולמכור בעצמכם את העתיקות, הרהיטים, מוצרי החשמל, פריטי האמנות, הנוי וכן הלאה בשוק היד שניה או לחנויות המתמחות בשחזור ושיפוץ.

לסיכום: העתיקות שלכם שוות כסף, זו מציאות שבהחלט יכולה להיות רלבנטית עבורכם. תנו לנו לסייע לכם, אנו מנוסים מאוד בתחום ויודעים לתת הערכה אמיתית ושקופה לגבי שווי החפצים והאפשרויות העומדות בפניכם.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם