פינוי דירה מהיום להיום- תמיד אפשר למצוא, לא תמיד כדאי למהר

האם כדאי לבצע פינוי דירה מהיום להיום?

הרבה פעמים אנחנו מבקשים לעשות דברים במהירות. להיפטר מהר מהחפצים שאנחנו כבר לא צריכים. בין אם זה בשביל לעבור הלאה לדבר הבא, בין אם זה בשביל לסמן "וי" ברשימה שלנו ולהמשיך לדבר הבא שאנחנו צריכים לעשות. לעיתים זה פשוט נובע מרצון להיפטר ממטלה או מסיטואציה מסוימת שמעיקה עלינו.

אנחנו מכירים את זה הן מהחיים האישיים שלנו והן מעבודה או מכל דבר אחר. 
לעיתים אנחנו נדרשים לבצע פעולות במהירות ואין לנו ברירה, אך כשיש ברירה ואנחנו יכולים לקחת את הזמן, אז אנחנו צריכים לזכור את המשפט הידוע "החיפזון הוא מהשטן" ואסור לנו למהר. אנחנו צריכים לעשות את הדברים בצורה שקולה, על מנת שלא נפסיד כסף, על מנת שלא נבצע דברים בצורה לא נכונה, לא חכמה ולא יעילה.

דוגמא טובה לכך אפשר לראות בכל מה שקשור 
לפינוי דירה מהיום להיום. לא מדובר פה בהכרח בהובלות רגילות סטנדרטיות. כלומר, מדובר על פינוי דירה מחפצים שנמצאים בה. סביר להניח שאנחנו לא חייבים לעשות את זה מעכשיו לעכשיו, אנחנו יכולים לקחת קצת את הזמן, לחכות, לבדוק, לברר. הרי אף אחד, סביר להניח, לא מאלץ אותנו לפנות את הדירה מהיום להיום ואף אחד לא מחייב אותנו לפנות ציוד או חפצים אחרים מהדירה. 

פינוי דירה מהיום להיום
פינוי דירה מהיום להיום

למה אנשים עושים פינוי דירה מהיום להיום?

הרבה פעמים אנשים בוחרים לנקוט בקו של פינוי דירה מהיום להיום מסיבות שונות. כאמור, יש מי שבוחר לעשות את זה בשביל להוריד מעצמו מטלה, בשביל לסמן "וי" ברשימה, יש גם מי שמבקש לעשות את זה במהירות מסיבות רגשיות. נניח מדובר בדירה שהוא קיבל בירושה והיא מאוכלסת בדברים שונים שקשורים ליקיריו, אזי שהוא ירצה לסלק אותם כמה שיותר מהר בשביל להמשך הלאה בחייו.

גם אם יש בזה היגיון מסוים, זה לא חכם לנהוג כך. עלולות להיות לכך השלכות לא פשוטות. השלכות על התהליך עצמו, הן על החפצים והרכוש והן על המבנה. לכן חשוב לבדוק היטב איזו חברה מזמינים לצורך ביצוע העבודה. חשוב לבדוק עם מי בוחרים לעבוד, כיצד, ורק אז להתחיל בתהליך הפינוי בפועל.

מה הן ההשלכות שיכולות להיגרם כתוצאה מפינוי דירה מהיר?

כאמור, יש השלכות שונות לתהליך פינוי דירה שמתבצע בחופזה ובצורה לא חכמה. אנחנו נציג 3 השלכות עיקריות.

ראשית, בתור לקוחות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם חברה לא אמינה, לא מקצועית וצוות עובדים שאי אפשר לסמוך עליהם. אם אנחנו לא מבצעים חיפוש נכון ואיכותי, סביר להניח שנגיע למצב כזה.
שנית, החפצים שאנחנו מבקשים לפנות עלולים להינזק או להיהרס. גם אם אנחנו רוצים לפנות אותם, סביר להניח שאנחנו לא נרצה שהם ייהרסו. אם נזמין חברת פינוי דירות בחופזה ובצורה לא נכונה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם חברה לא מקצועית. חברה שלא יודעת כיצד לטפל בחפצים השונים.

שלישית, נזק לדירה עצמה ולמבנה כולו. באופן טבעי עם צוות העובדים לא יודע לעשות את עבודתו בצורה נכונה, מקצועית, אז הוא עלול לגרום נזק למבנה ואנחנו עלולים לשלם על כך מחיר יקר.

מה אנחנו צריכים לבדוק כשאנחנו מפנים את הדירה?

  1. עלינו לבדוק את השם והמוניטין של החברה, זאת על מנת שנוכל להיות בטוחים שמדובר בחברה ידועה, מקצועית, איכותית, חברה בעלת שם טוב.
  2. אנחנו צריכים לבדוק את החוזה שהחברה מציעה לנו. מעבר לעניין של עלויות ועמידה בלוחות הזמנים. אנחנו צריכים להתייחס לנושא של אחריות על החפצים ועל העבודה כולה.

     

  3. חשוב לבדוק את מידת ההתאמה של החברה לצרכים ולתנאים שלנו. האם אנחנו יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות.

     

  4. מה המחיר של פינוי הדירה? ישנם מפני דירות שיסכימו לבצע פינוי דירה בחינם בתמורה לתכולת הבית. לעיתים זוהי הבחירה המתאימה ביותר.

אולי יעניין אותך גם