פינוי דירה אגרנות כפייתית – הסיפור של אלעד

אלעד פנה אלינו בעקבות הצורך בפינוי דירת אביו. אבא שלו, התמודד במשך שנים עם אגרנות כפייתית והלך לעולמו. אלעד סיפר שבשנים האחרונות, לאחר מות אימו, האב הסתגר בביתו ולא נתן לילדיו להיכנס לדירתו. רק אחרי שהאב נפטר ילדיו הצליחו להבין בצורה מעמיקה עד כמה האספנות הכפייתית הייתה חמורה. כמובן, מיותר אולי לציין שהגילוי הזה טמן בחובו קושי רגשי משמעותי בעבורם. 
כבר במהלך השיחה הראשונית, אלעד קיבל מאיתנו את כל הפרטים לגבי פינוי דירה של אגרנים כפייתיים.

פינוי דירות אגרנים בשלבים

כמובן, שבכדי לתכנן את הליך פינוי דירה ולהיערך אליו בהתאם. קבענו פגישה עם אלעד בדירה של אביו. כפי שהוסבר לאלעד, בניגוד להליך פינוי דירת נפטר שהוא בדרך כלל פשוט וקצר יותר. פינוי אגרנות כפייתית עלול להוות הליך מורכב יותר. ואכן, כשהנציג המקצועי הגיע לדירה הוא הבין עד כמה המצב חמור. כל חללי הדירה היו עמוסים בחפצים (אשר רובם נאספו מהרחוב ומהפחים).  לא היה ניתן לראות את הרצפה. יחד עם זאת, הודות לניסיון רב השנים שלנו וההתמחות בהליך פינוי תכולות דירות מכל הסוגים, הצלחנו לתכנן את מהלך העבודה. חילקנו אותו לשלבים מסודרים ונערכנו אליו בהתאם. כפי שהוזכר, לצד כמויות גדולות של אשפה, מצאנו בדירה  גם לא מעט תכולה בעלת ערך. כך שבסופו של דבר אלעד קיבל שירות פינוי תכולות בחינם. פינוי דירה בתמורה לאותה התכולה.

פינוי דירה אלעד סיפורי לקוחות אגרנות כפייתית

הליך פינוי אגרנות כפייתית מדירות

בהליך פינוי תכולת דירה של אגרנים יש צורך לרמה מקצועית מאוד גבוהה מצד המפנים. כאשר הדירות עמוסות בחפצים מכל הסוגים והן גם טומנות בחובן לא מעט סיכונים בטיחותיים. כל תזוזה קטנה בדירה עלולה לגרום למצב של נפילת חפץ בשעה שהדירה עמוסה. ובחלק מהמקרים מדובר בחפצים כבדים.
לחברת "דרור פינויים" צוות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בפינוי אגרנות כפייתית אשר יודעים את עבודתם היטב. הם דואגים לעשות זאת בצורה מתוכננת ומסודרת, תוך שימוש באמצעי בטיחות ייעודיים. כמובן, שהצוות המקצועי המדובר גויס במיוחד להליך פינוי דירה בירושלים. אלעד זכה לשיתוף ושיקוף מלא של כל שלבי העבודה. למעשה, הייתה לו גם בקשה להעביר חלק מסוים מהתכולה לתרומה – וכמובן, שגם בקשה זו בוצעה במלואה.

סיום הליך פינוי אגרנות כפייתית

הודות לרמה המקצועית הגבוהה של הצוות, למיומנות, לתכנון הקפדני וכמובן, גם לשיתוף הפעולה המלא מצד אלעד. הליך הפינוי בוצע בהצלחה ועמד בכל הציפיות והבקשות שלו. בסוף הליך פינוי דירה הצוות דאג לנקות אותה ולוודא שהיא תהיה מוכנה לאכלוס.
לאחר שעבודת פינוי הדירה הושלמה, הדירה בירושלים הושכרה על ידי אלעד ושלושת אחיו.  

פינוי אגרנות כפייתית דרור פינויים סיפורי לקוחות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

072-3976777

אולי יעניין אותך גם