פינוי דירה מוזנחת וניקיון מקצועי

פינוי דירה וניקיון האם קיבלתם דירה בירושה או רכשתם נכס להשקעה ואתם מעוניינים לפנות את הנכס מחפצים ישנים ולהכינו להשכרה או למכירה? ובכן, הגעתם למקום הנכון! חברת דרור פינויים מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר פינוי דירה מוזנחת וניקיון יסודי ומקצועי. החברה מציעה ניסיון עשיר של למעלה מ- 15 שנים, וברשותה כל הציוד הנדרש לפינוי הדירה מחפצים ישנים ולניקיון ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים עבורכם מענה מקצועי ואיכותי במידה וקיבלתם דירה בירושה והנכם מעוניינים להשכיר או למכור אותה, ולמקרים בהם אתם עומדים לערוך שיפוץ וברצונכם לפנות את התכולה ולערוך ניקיון יסודי אחרי השיפוץ. כמו כן, השירות מיועד לרכוש נכסים להשקעה המעוניינים להשביח את הנכס ולמכור או להשכיר אותו במחיר גבוה.

נכס נקי ומבריק

שירותי פינוי דירה וניקיון על ידי חברת דרור פינויים נועדו לכל מי שרוכש נכס ומעוניין לפנות אותו מפסולת ומחפצים ישנים, ולכל מי שמקבל נכס בירושה ומעוניין להכין את הדירה למגורים, להשכרה או למכירה. נציג החברה יתאם עמכם פגישה בבית על מנת לייעץ ולהסביר לכם על מגוון השירותים שהחברה מציעה.

חשוב להדגיש כי פינוי הדירה מכל החפצים הישנים וניקיון יסודי לאחר מכן יבטיחו לכם נכס נקי ומבריק. כך, תוכלו לגור בנכס וליהנות מניקיון הנשמר לאורך זמן או להשכיר את הנכס במחיר גבוה יותר. כמו כן, תוכלו למכור את הנכס שרכשתם או קיבלתם בירושה במחיר הגבוה ממחיר השוק. כדאי לדעת כי לפני ניסיונם של מתווכים, כל לקוח פוטנציאלי המבקר בנכס העומד למכירה או להשכרה יעדיף נכס ריק ומבריק בניקיונו, ואף יהיה מוכן לשלם יותר. לכן, השירות שחברת דרור פינויים מציעה עבורכם הוא שירות חובה המאפשר לכם להרוויח יותר מהנכס.

מקצועיות וניסיון רב

פינוי דירה וניקיון מחייב ניסיון וידע רב כיוון שיש לפעול במיומנות גבוהה ולהשתמש בכלי עבודה מקצועיים. רק צוות מקצועי ומנוסה יכול לפנות את הנכס במהירות וללא פגיעה בתשתיות  או ברכוש של שכנים. יש לפנות את הדירה מחפצים ישנים במשנה זהירות, כדי שלא לגרום לשריטות בדלתות, ועל מנת לא לפגוע בקירות בבית ובחדר המדרגות. את החפצים הישנים החברה מפנה באמצעות מכולה אותה מציבים בבוקר הפינוי.

לאחר פינוי הנכס מפסולת וחפצים ישנים, החברה מבצעת ניקיון יסודי הכולל שטיפת תריסים ורשתות, ניקוי ארונות, קרצוף משטחים וכלים סניטריים, שטיפת רצפות יסודית באמצעות חומרים איכותיים, ניקוי אבק יסודי ועוד. במידת הצורך ניתן לבצע תיקונים קלים כמו צבע ותיקון סדקים בקירות, וניתן להזמין גם הדברה. בסיום, מתקבל נכס נקי ומבריק אותו ניתן להציג בפני לקוחות פוטנציאליים המעוניינים לשכור או לקנות את הדירה, וכמובן גם אתם יכולים לעבור לגור בנכס וליהנות מאווירה נעימה ומניקיון איכותי.

לפרטים ולהזמנות התקשרו עכשיו 072-397-6777 או השאירו פרטים באתר, ונחזור אליכם בהקד

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם