פינוי עזבון ברגישות ומקצועיות דרור פינוי דירה

מחפשים מישהו שיבצע פינוי עזבון? אם כן, חברת פינוי דירה היא הכתובת הנכונה. חברת דרור פינויים הינה חברה הפעילה בתחום פינוי הדירות כבר למעלה מ-10 שנה, ולה רשימה ארוכה של לקוחות ממליצים מכל רחבי הארץ.

החברה מעניקה שירותים מקצועיים של פינוי עזבונות, קניית ירושות וכן של קניית עזבונות, ומאפשרת לאנשים אשר קיבלו בירושה דירה העמוסה בחפצים שונים לפנות את הדירה מכל האשפה והחפצים שאינם שימושיים ולמכור את דברי הערך הנמצאים בה.  דבר זה הופך את הירושה לבעלת שווי רב יותר וגם מאפשר ליורשים לעשות בפרטי הירושה שימוש אשר יכבד אותם, ולא להשליך הכל מיד אל האשפה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

072-3976777

שימת דגש על רגישות רבה במקרים של פינוי עזבון

במקרים רבים בהם נדרש לבצע פינוי עזבונות ופינוי ירושות, או במקרים בהם חברת דרור פינויים מבצעת קניית עזבונות, החברה מקפידה על רגישות רבה לאורך כל התהליך. צוותי החברה מנוסים בתחום, מכירים אותו היטב ומבינים את הרגישות הנלווית למצבים אלו, במיוחד כאשר הדירה והרכוש בה מעלים זיכרונות כואבים אצל האדם אשר קיבל את העיזבון או את הירושה. לכן, צוות החברה מבצע את העבודה באופן רגיש במיוחד, נותן לאדם את הזמן שלו הוא זקוק בכדי להתייחד מעט עם החפצים הסנטימנטליים לפני שהוא נפרד מהם ושומר על פינוי בצורה מכובדת וראויה לזכרו של הנפטר.

מיון יסודי של חפצי העזבון

עוד לפני שחברת פינוי דירה מתחילה לבצע פינוי של העזבון, היא מבצעת מיון מוקדם של כל התכולה בתוך הדירה. פעמים רבות, בדירות עיזבון מתגלים אוצרות של ממש אשר הוסתרו עם השנים או שבעלי הדירה בכלל שכחו מקיומם – תכשיטים או חפצים עתיקים אשר היום השווי שלהם גבוה מאוד.

בזכות המיון, היורשים יכולים להיות בטוחים כי לא יקרה מצב בו חפצי ערך יושלכו אל האשפה או יילקחו על ידי צוות הפינוי. 

בניגוד לחברות אחרות, חברת דרור פינויים אינה מגיעה מיד עם מכולות אשפה ופשוט זורקת הכל, אלא מקדישה זמן למיון של התכולה. כך, בסופו של דבר היורשים יוכלו לראות מהם חפצי הערך שנשארו בדירה ולהחליט מה לעשות איתם – לשמור אותם, להעביר לתרומה או להציע לחברת פינוי הדירה לרכוש אותם מהם.

פינוי עזבון בהתאם לחוקי העזר של הרשות העירונית בה נמצא העיזבון

חברת דרור פינויים מציעה לכם אפשרות לבצע עבודות תיקונים קלות או הכנה של הדירה לשימוש ראוי לאחר פינוי הדירה, כך שמיד לאחר פינוי העזבון תוכלו להציע אותה להשכרה או למכירה, אם אתם מעוניינים בכך.  תוכלו אפילו לעבור להתגורר בה בעצמכם. כמובן, תלוי במצבה הנוכחי של הדירה. מובן שדירה שהוזנחה במשך 40-50 שנה תצטרך יותר מעבודות שיפוץ קלות בכדי לשמש אתכם למגורים.

להתייעצות בכל שאלה ולהערכת מחיר של פינוי עזבון ללא התחייבות מלאו את הפרטים בצד שמאל ואחזור אליכם באופן מידי או התקשרו אלי ישירות. דרור:
072-397-6777