מה אנו מפנים?

  • כולנו מוקפים בחפצים מסוגים שונים. בחלק מן החפצים אנו עושים שימוש יומיומי או תקופתי, חפצים אחרים נועדו לספק לנו נוחיות, אחרים משמשים לנוי, וחפצים רבים נוספים, נעלמים מן העין, משמרים עבורנו ועבור בני משפחתנו את זיכרונותינו.
    עם השנים, נאספים עוד ועוד פריטים לסביבה, שבה אנו חיים, ואם זכינו להתגורר בבית עם חצר ומחסן, יש להניח, שגם שם מצטברים חפצים. החפצים הישנים נדחקים אל פינות שונות בבית, כגון: המחסן, "החדר הנוסף", עליית הגג, המרתף, החניה וכו', מעלים אבק וחלודה, ואם מדובר בחפצי זכוכית – סביר להניח, שהמקום כולו מלא שברי זכוכיות. ברוב המקרים, איננו זוכרים אפילו מה בדיוק נצבר בערימות החפצים האלה. עוד ארגזים ושקיות לאחר פינויעכשיו אנו זקוקים למקום מסיבות שונות, כגון: מכירת הבית, מעבר של הורים מבוגרים לדיור מוגן, מכירת נכס שנקנה על מיטלטליו וכד'.
    בכל מקרה – יש לפנות את כל ערימות החפצים!
  • אם ברשותכם עסק, מפעל או חנות, סביר להניח, שיש גם מחסן, לפעמים יותר מאחד. הן בשטח המפעל והן במחסן הצמוד אליו מצטברים חפצים. בחלק מהם אנו עושים שימוש, אך עם הזמן, באופן בלתי נמנע, מצטברים בשטחי האיחסון והמפעל גם דברים ישנים, שאין בהם יותר צורך, והם נערמים זה על גבי זה, תופסים מקום, יוצרים לכלוך, עשויים להפוך לבית חם ליצורים לא נעימים…
    בקיצור – צרה!
    יש לפנות את כל ערימות החפצים!

חברת "דרור פינויים" מבצעת כל עבודת פינוי שתידרש, ובתנאי שמדובר בתכולה מלאה ולא בפריטים בודדים.  לחברה ציוד מתאים להתמודדות עם כל מצב, יהא מורכב ככל שיהא, שמתעורר תוך כדי תהליך הפינוי. כמו כן, צוות העובדים בחברה הוא מקצועי, אמין והגון, בעל יכולת אירגונית ומומחיות הנדרשת לעיתים קרובות בתחום פינוי דירה.

מה אנו מפנים בחברת "דרור פינויים"?

הכול!
בין אם מדובר בדירה שהועברה בירושה,
בין אם מדובר בבית ישן מוקף חצר ענקית,
בין אם מדובר במחסנים של חנויות ובתי עסק,
ואפילו אם מדובר, חס וחלילה, בפינוי דירה, שעלתה באש –

חברת "דרור פינויים" מבצעת את מלאכת הפינוי מתחילתה ועד סופה. בסופו של דבר, הלקוח מקבל במועד שנקבע את רכושו נקי ומסודר.

כדאי לציין, שבחברת "דרור פינויים" נהוג למיין את כל החפצים, שאותם החליט בעל הנכס לפנות.

בחברת "דרור פינויים" לא נוקטים בדרך הקלה, שבה אוספים את כל החפצים, מעמיסים אותם על מכולות, ומפנים לאתרי אשפה.
אנשי החברה דואגים בראש וראשונה למיון החפצים שבנכס:

  • חלק מהחפצים, שהם בעלי ערך ושמישים, מועברים למכירה בחנויות יד שנייה.
    קיימת אפשרות, שחפצים אלה ייקנו על ידי חברת "דרור פינויים" מבעל הנכס, ואז תבוצע עבודת פינוי בחינם, או בשכר נמוך.

חפצים אחרים עוברים אף הם תהליך של מיון:

  • מה שניתן למיחזור, מועבר לאתרים המיועדים לכך
  • ספרי קודש למיניהם נמסרים לגניזה
  • חפצים שניתן לעשות בהם שימוש, אך לא ניתן למכור אותם, מועברים לאגודות צדקה
  • הפסולת שנותרת מרוכזת במכולות, ומועברת לאתרי אשפה מסודרים

העבודה בשיטה זו מבטיחה לבעל הנכס, שגם הדברים, שאינו חפץ בהם יותר, יוכלו לשמש אנשים אחרים, שידם אינה משגת רכישה של חפצים אלה בחנויות רגילות.
כמו כן, כל בעל נכס ישמח לדעת, שחלק מהחפצים שברשותו נמסרים לצדקה, למיחזור, לגניזה, הכול על פי הצורך, ורק מה שנותר – מועבר לאתר פסולת מורשה.

כך יכול בעל הנכס הפונה לחברת "דרור פינויים" להסיר כל דאגה מלבו לגבי פינוי הנכס שברשותו, להמתין למועד, שנקבע לסיום מלאכת הפינוי, ולקבל את המפתח לנכס הנקי, המסודר ו…הריק.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם