פינוי דירה לאחר שריפה

גם אחרי שריפה, ניתן ואפשר לפנות דירה אולם עדיף להשאיר את זה למקצוענים. במידה ומדובר בתכולת דירה מלאה (לא במספר רהיטים או חפצים בודדים).
צרו קשר איתנו ונספק לכם את ההצעה הטובה ביותר!

הפריטים באריזות מחוץ לדירהשריפה היא אסון, לכל הדעות, בכל מקום ותנאי, שבהם היא מתרחשת. אם מודעים ומצליחים לעצור את השריפה לפני שהתפשטה, עשויים הנזקים ממנה להיות מצומצמים.

לעומת זאת, במקרים שבהם השריפה מתפשטת, היא עלולה להיות מסוכנת הן לצמחיה, הן לבעלי חיים והן למבנים ולרכוש.

שריפה המתרחשת בדירת מגורים היא אולי המסוכנת מכולן. יש לכך הרבה סיבות, כגון:

לשריפה בדירת מגורים יש הרבה "מזון": ריהוט מעץ, כיריים גז ותנור חשמליים, חומרים דליקים הנמצאים בכל בית וכד'; כמו כן, חשוב לזכור, כי שריפה בדירת מגורים יכולה להתפשט בקלות לדירות סמוכות, לכן יש לטפל בה במהירות.

בחברת "דרור פינויים" מודעים היטב למרכיב הזמן בפינוי דירה לאחר שרפה, ומבצעים את עבודת הפינוי בדחיפות ובמהירות על פי הצורך. לאנשי החברה ציוד מתאים בדיוק לנסיבות אלה, כגון: מסכות, חליפות מגן וכו'.

כניסה לנכס כלשהו, בין אם הוא שייך לכם, ובין לאנשים קרובים לכם, או אפילו מכרים, שכנים ברחוב, הוא חווייה קשה במיוחד, מסוכנת ולא מומלצת!

אפילו בדירות, שלא עלו כולן באש, ואולי דווקא בדירות אלה, כשניתן פה ושם למצוא שאריות של חפצים, שנותרו שלמים בחלקם, המצב גרוע ומסוכן הרבה יותר, לאנשים שאינם בעלי מקצוע בתחום.

הנחמה היחידה, שאולי ניתן למצוא ברגעי אסון שכאלה היא, אם אין נפגעים בנפש, שכל מה שאבד הוא רכוש. רכוש אפשר תמיד לתקן, או לקנות חדש.

כדי להחזיר את הדירה למצב, שבו ניתן יהיה אפילו לבחון את הנזקים, שנגרמו למבנה, יש לפנות את תכולת הדירה השרופה. לבעלי הדירה זו מלאכה, שאינה ניתנת לביצוע. כוחות נפש חזקים נדרשים במצב כזה מצד אחד, ויש להניח, שהם לא עומדים לרשותם של בעלי הדירה, ומצד שני – אין זו עבודה, אלא למומחים!

חברת "דרור פינויים" תעשה את העבודה בעבורכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לפנות לחברת "דרור פינויים", לעדכן את אנשי החברה במצבכם, ולבקש את עצתם בכל הנוגע בתהליך פינוי דירה אחרי שריפה.

לאנשי החברה יש ניסיון רב בתהליך פינוי דירה אחרי שריפה.

חשוב מאוד לזכור!

פינוי דירה מן החפצים השרופים הוא עבודה מסוכנת מהרבה בחינות, כגון: הדירה יכולה להכיל ריחות מסוכנים של גז, חוטי חשמל חשופים, רהיטים שרופים למחצה העלולים להתפוצץ, להישבר, או לגרום לנזקים גופניים למפנה הבלתי מקצועי, וכמובן פיח רב וזכוכיות שבורות מכסים את כל מה שנותר בדירה.

חשוב מאוד, שפינוי דירה לאחר שריפה ייעשה על ידי אנשי מקצוע, בעלי ניסיון רב, היודעים לטפל בכל סיטואציה, שמתהווה בתהליך פינוי הדירה, ובדיוק אנשים כאלה מוצאים בחברת "דרור פינויים".

הפגיעה הנפשית בבעלי הנכס, שעלה באש, היא קשה מנשוא. כל הזיכרונות, התמונות, המתנות, חפצים, שאהבו במיוחד, ספרים ועוד – כל אלה נעלמו ללא זכר.

בחברת "דרור פינויים" מודעים לבעיה הנפשית הזו, במקרה הספציפי הזה של פינוי דירה.

מרכיב חשוב נוסף בעת פינוי דירה לאחר שריפה הוא מרכיב הזמן. אין זמן! פינוי הדירה צריך להיעשות במהירות, כדי שדייריה יוכלו לשפץ את המבנה, אם נדרש שיפוץ כזה, ולהחזיר את הדירה למצב, שבו תהיה ראויה למגורים.

חברת "דרור פינויים" מודעת היטב למרכיב הדוחק בזמן, ותבצע עבורכם פינוי דירה לאחר שריפה במהירות האפשרית וביעילות המקצועית הנדרשת.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם