פינוי דירה בחינם עם דרור פינויים

כל הסיבות הטובות לבחור את דרור בין ספקי פינוי דירה בחינם

קיבלתם דירה בירושה ואתם מעוניינים, כמובן, להשכיר אותה או לגור בה בעצמכם. ברוב המקרים אנשים לא מעוניינים לגור בדירה עם ריהוט מיושן, כלי מטבח ישנים ועוד. או שמשפצים ועוברים לדירה מחודשת עם ריהוט חדש, או שמרוקנים את הדירה ומכינים אותה להשכרה או מכירה.  שהרי כל יום שהתכולה נמצאת בדירה אתם מפסידים כסף. מכאן שהפתרון הנוח הפשוט והמשתלם הוא להזמין חברת פינוי דירה שתפנה לכם את הבית על תכולתו ואם אפשר, אז כמובן… פינוי דירה בחינם. במידה והדירה שאנחנו רוצים לבצע בה פינוי דירה, מלאה בתכולה מירושה ויש בה פריטי וינטג או עתיקות בעלות ערך, זה עשוי להצדיק פינוי דירה בחינם, כלומר בתמורה לתכולה. מטבע הדברים אתם לא מעוניינים לשלם על פינוי ומחפשים פינוי דירה בחינם. בשלב זה אתם מתקשרים אליי, מסבירים לי (ואולי אף שולחים תמונות) של כל הפריטים בדירה. 

מלאו פרטים לפינוי דירה מקצועי בחינם

למה לקחת אותנו לצורך פינוי דירה בחינם?

הרבה סיבות. בדקו והחליטו בעצמכם:

 


וודאי אתם שואלים את עצמכם: אבל אם יש בדירה ציוד בעל ערך, למה שלא אפנה את הדירה בעצמי ואחסוך את עלות הפינוי ובדרך אולי אפילו ארוויח ממכירת התכולה?

אני שמח ששאלתם, הנה קבלו כמה סיבות מדוע  זה לא משתלם:

  • יש מעלית בבניין? והכל יכנס בה? איך לפרק את הארון? אולי כדאי לשבור אותו? איך יגיבו שאר הדיירים? נזק למעלית יכול לעלות לכם הרבה יותר מהרווח (אם בכלל יהיה) של הפינוי העצמאי
  • מה תעשו עם הפריטים שאין להם דורש? לאיפה תפנו את הציוד הישן שאין לו דורש? לרחוב? אתם יודעים כמה קנס מוטל על מי שמשליך פסולת שלא במקום המיועד? וגם אם תפנו למקום המיועד, הרי מקום לתכולת דירה שלמה, וודאי שאין שם- מה עושים? מתרוצצים בניסיון לחפש עוד מקומות לפינוי?
  • החלטתם לפנות את התכולה שלא נמכרה למגרש גרוטאות? מי ייקח לשם את התכולה? טנדר? גם זה כרוך בעלות לא מבוטלת.
  • הפינוי לא מתבצע בשעות ספורות, לידיים לא מיומנות… קחו בחשבון את עלות ימי העבודה שתפסידו.
  • מה לגבי חניה? פינוי בתל אביב או פינוי בערים הצפופות במרכז הינה אופרציה לא קלה בכלל עבור המוביל של הציוד או הרכב שאמור לפנות את האשפה (ללא מנוסים – כמעט בגדר הבלתי אפשרי)
  • אחרון חביב שאצלי הוא ראשון: איכות הסביבה. אתם יודעים כמה נזק נגרם לסביבה שלנו מהשלכת פסולת ואפילו זו המושלכת באתרים מורשים?

 

לסיכום, לבחור את דרור פינויים כספק שירותי פינוי דירות עבור פינוי הדירה שלכם תהיה עסקה כדאית מאוד עבורכם. לכן, תבחרו נכון דרור פינויים.

כלומר, לא תוציאו אגורה מכיסכם ואנחנו מפנים בתמורה לתכולה.

כאשר מדובר בתכולות מלאות ולא משנה היכן אתם בארץ, תל אביב, הרצליה או חיפה, מגיע לכם לקבל פינוי דירה חינם.

ברוב המקרים פינוי תכולת דירות מתבצע תמורת התכולה – פינוי דירות בחינם. במקרה הזה ודווקא כאשר מדובר בדירות עמוסות בתכולה ישנה הרווח שלכם מושלם:
לא שילמתם וקיבלתם דירה ריקה מוכנה למגורים.

פינוי דירה בחינם : עם הסכם עבודה!

אני תמיד מקפיד לחתום על הסכם עבודה מסודר מיד אחרי שסוכמו העניינים. בהסכם אני מתחייב לתאריך פינוי
ולזמן הפינוי. (לרוב יום אחד) – מבחינתכם זה אומר ביטחון; לא הפסקה בלתי צפויה ולא הוספת יום לפינוי. אצלי בכל מקרה הפינוי יתבצע בזמן ויגמר בדיוק כפי שסוכם.

ביטוח עבודה: לפינוי דירות בחינם!

אני מבטח את העובדים שלי כך שבמקרה של פציעה חלילה אתם מכוסים מבחינתכם. כמו כן אני מתחייב בהסכם עבודה לשאת בנזק, אם ייגרם, לחדר המדרגות או למעלית.

פינוי תכולת דירה בחינם: למען איכות הסביבה!

נושא איכות הסביבה חשוב מאד. בתהליך פינוי דירות בחינם אני מקפיד לבצע מיון קפדני של תכולת הדירה שלכם. הפסולת תועמס למשאית ותועבר לאתר ייעודי.

תהליך הפינוי

בנוסף, לפעמים הירושה היא של מישהו קרוב ואז ישנו קושי נפשי בלזרוק חפצים של מישהו אהוב. אנחנו מודעים לקושי הזה. לכן, אנחנו תמיד נדאג למצוא את השימוש המתאים ל-כ-ל חפץ מדירתכם. גם אם לפעמים יהיה לנו יותר קל ומשתלם לזרוק אותו למגרש הגרוטאות.
חפצים במצב שמיש אני מוכר כיד שנייה.
חפצים שלא ניתן למכור אני מעביר לעמותות שעוסקות בצדקה.
ישנם חפצים שניתן למחזר. חפצים אלו אני מעביר לאתרים המיועדים למחזור.
חפצים שלא ניתן לעשות איתם כלום אני מעביר לאתרי הגרוטאות המיועדים.
בכל מקרה אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל מצב ולמצוא פתרון לכל בעיה שצצה. למרות שתהליך הפינוי שלי מעט יותר מורכב, עדיין המחירים שאני מציע עבור פינוי דירה אטרקטיביים לא פחות ולפעמים אפילו יותר מחברות אחרות שעוסקות בתחום. כאמור, לתכולות מלאות מדובר בפינוי דירה בחינם, ברוב המקרים. 

 

כל זה בתוספת ביצוע מושלם מהיר ואחראי. הביטחונות שהפכו את דרור פינויים לחברה הידועה בתחום – העובדות מדברות בעד עצמן. תוכלו להתרשם מההמלצות של לקוחות רבים בווידאו.
לסיכום, אם באמת אתם רוצים ראש שקט, תפנו אלינו ונדאג לספק שירות פינוי דירה מקצועי.

בנוסף, אנחנו מציעים שירות של פינוי ריהוט ישן בתשלום

קניית תכולת דירה

לקבלת הצעת מחיר הוגנת אנא השאירו פרטים או התקשרו אליי
072-397-6777

פינוי דירה בחינם– שאלות ותשובות

מתעניינים בנושא? מבקשים לדעת אם גם אתם יכולים לקבל את השירות?
כאן תוכלו למצוא תשובות מקצועיות על כל השאלות אשר יכולות לעלות בנושא:

מי שזכאי לפינוי בחינם הוא מי שהתכולה אותה הוא מעוניין לפנות הינה בעלת ערך. למעשה, עבודת הפינוי מתבצעת בתמורה לכך שהחברה המפנה מקבלת את אותה התכולה.
ניתן לתאם פגישת ייעוץ ראשונית בכדי לברר אם אתם זכאים לפינוי דירתכם בחינם

בשלב הראשון, מגיע אליכם נציג מקצועי מטעם "דרור פינויים".
מטרת הפגישה היא להעריך את היקף העבודה וגם את שוויה של התכולה.
בשלב הבא ובהתאם לאותה הערכה של הנציג המקצועי, תקבלו או חוזה עבור פינוי הדירה בחינם (בתמורה לתכולה) או פינוי בתשלום ללא קבלת התכולה.
במקרים בהם התכולה שלכם כוללת גם פריטים יקרים כמו חפצי אמנות, תוכלו גם לקבל תשלום בעבורה.

הליך פינוי דירה מתבצע בשלבים מסודרים:
השלב הראשון הוא שלב הייעוץ והערכת העבודה ושווי התכולה.
בשלב הבא, תחתמו על חוזה עבודה מסודר ויתואמו לוחות הזמנים לביצוע העבדה.
השלב האחרון הוא כמובן הליך הפינוי בפועל,  בסיומו אתם עתידים ליהנות מדירה נקיה ומוכנה לאכלוס.  

התשובה היא כן. במקרים בהם הדירה אותה אתם מעוניינים לפנות מכילה חפצים ורהיטים יקרים –
כגון: פרטי אמנות, כלי כסף, תכשיטים ועוד..
חברת פינוי הדירות היא זאת שתשלם לכם בעבור אותה התכולה – בנוסף להליך פינוי דירה בחינם. במקרה כזה, עלות העבודה תקוזז משווי התכולה ואתם תזכו לקבל את ההפרש.

התשובה היא לא. רק חברות אשר קונות תכולה מציעות את השירות. תשמחו לגלות ש"דרור פינויים" מציע גם שירות של קניית תכולה, כך שתוכלו לקבל שירות בחינם ואף להרוויח כסף.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים לגבי פינוי דירה בחינם או מבקשים לבדוק זכאות לשירות. מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר עם חברת "דרור פינויים".