איך להיפטר מעתיקות ולקבל סדר בבית

רבים כל כך מכירים את הבעיה הזו, בבית שלהם, במחסנים או בדירות של ההורים למשל, מצטברים להם אינספור פריטי רכוש וציוד ישנים, עד שזה מגיע למצב עמוס, מוזנח ומטריד. עתיקות הם מונח המתקשר פעמים רבות לרהיטים עתיקים ומרשימים או לפריטי רכוש עתיקים ובעלי ערך כספי גבוה, אך בעוד שבהחלט יש גם מקרים כאלו של עתיקות, ברוב המקרים מדובר פשוט על ציוד ישן ומוזנח. אם יש לכם מחסן מלא בציוד ישן ובלוי, אם רכשתם דירה ואתם צריכים לפנותה מכל הרהיטים הישנים שבה או לחלופין אם קרובי משפחתכם נפטרו והשאירו דירה מלאה בפריטי רכוש עתיקים – אתם זקוקים לפיתרון יעיל ומקצועי של פינוי. כל הפרטים במאמר הבא.

יודאיקהחשוב לציין ולהבין כי כאשר אנו מדברים על כיצד להיפטר מעתיקות, הכוונה היא לא לשירות הובלות סטנדרטי וגם לא למצבים רגילים של העברת רהיטים וציוד מדירה אחד לשנייה למשל. במקרה זה, בין אם מדובר על פינוי ירושה שקיבלתם או על פרויקט ניקיון, סדר והיפטרות מדברים בבית/במחסן שלכם, הכוונה היא לציוד מורכב ולעיתים בעל ערך כלשהו שיש להיפטר ממנו בצורה מסודרת ואופטימאלית.

סוגי עתיקות

כבר אמרנו שבמרבית המקרים, לפחות בישראל, אותן עתיקות שיש בבתים ומחסנים אינן לרוב אותם פריטים בעלי שווי מדהים כפי שניתן לראות בתכניות טלוויזיה ובידיעות חדשותיות ממקומות אחרים בעולם. לרוב מדובר על רהיטים, רכוש אישי וציוד מסוגים שונים, דברים ישנים שנאגרו עם השנים. בהקשר זה, סוגי העתיקות שאנשים לרוב מבקשים להיפטר מהן באופן מסודר ויעיל כוללים למשל רהיטים ישנים מדירות, ציוד מטבח ישן, מכשירי חשמל מיושנים מאוד, ביגוד ישן ורכוש אישי ישן שאין בו כבר צורך.

יחד עם זאת, בהחלט ישנם מקרים שבהם כן מדובר על פריטים בעלי ערך כלשהו, ערך כספי או סנטימנטלי או שילוב של שניהם. במקרים אלו הפיתרון יהיה כמובן אחר ויצריך התאמה אישית מעמיקה.

מה עושים? פונים אל חברה לפינוי דירות

כל מי שהיה צריך אי פעם לפנות דירה שקיבל בירושה מהוריו או קרובי משפחה אחרים או מחסן עמוס בפריטים ישנים יכול להעיד כי מדובר על משימה לא פשוטה כלל, עם המון ציוד ועבודה שיש לעשות. לכן, הפיתרון היעיל, הנגיש והמקצועי ביותר הוא להתקשר עם חברה לפינוי דירות ונכסים שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הכוונה לחברה המתמחה בפינוי נכסים בתשלום, כולל פינוי ירושה, פינוי עיזבונות, פינוי מחסנים, מקלטים, דירות ונכסים מסחריים.

חברה לפינוי דירות מתמחה בתחום זה והינה בעלת ניסיון בתחום פרטני זה, כולל מתן פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית לכל סוגי הציוד והרכוש. בצורה זו אפשר להיות שקטים שכל הציוד יפונה תוך כדי דגש על זהירות לפריטים הרלבנטיים עצמם וכמובן לנכס ממנו הם מפונים. זהו פיתרון אידיאלי למקרים בהם הפינוי מערב רגשות וקושי רגשי, למשל פינוי של דירת ההורים שנפטרו – כך גורם מקצועי, חיצוני ושאינו מקושר לתהליך רגשית מבצע אותו בצורה יעילה ומדויקת.

הפתרונות של חברה לפינוי דירות

חברה לפינוי דירות ונכסים מספקת שירותי פינוי בתשלום למגוון מצבים וסוגי נכסים, תוך התאמה אישית של כל פרויקט ובצורה מקצועית ללא פשרות. הפתרונות של חברה כזו מבחינת השאלה "איך להיפטר מעתיקות" כוללים למשל:

  • העברת הרכוש לחנויות יד שנייה או בתי מכירות פומביות לצרכי מכירה ומימוש הערך הכספי של העתיקות.
  • מסירה לעמותות או לנזקקים.
  • העברה למחסנים רלבנטיים ומתאימים.
  • העברת הציוד לנכס אחר.
  • העברה מסודרת וחוקית לאתרי פסולת מתאימים.
  • פינוי חינם בתמורה לציוד שבדירה.

אם אתם זקוקים לשירותי פינוי דירות ופיתרון כיצד להיפטר מעתיקות בנכס כלשהו, פנו לחברת פינויים וקבלו שירות מדויק ומקצועי.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם