למה כדאי להיעזר במפני דירות מקצועיים

על פניו, פינוי של דירה הוא משהו שאתם יכולים לעשות לבדכם, כמה מסובך כבר יכול להיות להוציא מהדירה את כל הדברים!? אך בפועל המציאות מורכבת יותר ולא מדובר על משימה קלה או פשוטה כלל וכלל, אנו כאן כדי להסביר לכם למה כדאי להיעזר במפני דירות מקצועיים ולא להיכנס לפרויקט הזה בעצמכם. חברת דרור פינויים פעילה כבר מעל 7 שנים ואנו מתמחים בתחום הייחודי של פינוי דירות ונכסים שונים, כולל פינוי ירושות ועיזבונות ומתן מטריית שירות מקיפה ומלאה, עם פתרונות ייעודיים ויצירתיים לכל סוגי הציוד והרכוש שיש לפנות.

מפנה עוסק בפינוי ציוד מדירהפינוי של דירה יכול להפוך לרלוונטי כאשר אתם למשל יורשים דירה של הוריכם או קרובי משפחה שנפטרו ויש צורך לפנות את הדירה מכל הציוד והרכוש, כאשר אתם רוכשים דירה או נכס המגיע עם ציוד ישן שיש לפנות או במקרים בהם ברצונכם לפנות מחסן ישן, מקלט עמוס ציוד וכיוצא באלו. דרור פינויים עוסקת בכל היבטי פינוי הנכסים, מירושות ודירות יד שנייה ועד פינוי של אגרנות כפייתית ורכישת עיזבונות.

למה לכם לסחוב? תנו לנו לעבוד קשה!

ראשית כל, כדאי להיעזר במפני דירות מקצועיים כי זו עבודתם והם מיומנים בה. נכסים עם הרבה ציוד מצריכם הרבה סחיבות, הרמת ציוד כבד ולעיתים תמרונים מורכבים על מנת להוציא הכל מהדירה או הנכס. אז כאשר אתם בוחרים בגורם מקצועי ומיומן בתחום, אתם חוסכים לעצמכם את כל הסחיבות, ההרמות וההתלבטויות כיצד להוציא את הא.רון או המיטה מהדירה. אנשי המקצוע מרימים וסוחבים ועושים זאת בצורה מיומנת ובטיחותית, לבריאותם, לציוד עצמו ולנכס המפונה. איך תדעו שהמפנים אכן מקצועיים? כמובן, אם אתם לא מכירים קודם, רק המלצות אוטנטיות יעבדו כאן

סינון ומיון הציוד והחפצים

פינוי דירות ונכסים פרטיים זה לא רק להוציא הכל מהנכס ובזה סיימתם, מדובר על משימה הרבה יותר מורכבת ומסובכת, בעיקר כאשר מדובר על פינוי של דירה שלמה מרכוש וחפצים. מפני דירות מקצועיים מספקים כחלק מהשירות גם סיוע במיון וסינון הציוד, הרכוש והחפצים, מיון לפריטים שאתם רוצים לשמור, לפריטים בעלי ערך כלכלי ופריטים שאין להם ערך או שימוש רלבנטי כלשהו. זהו שירות יעיל מבחינה טכנית כי אנשי מקצוע מנוסים עוזרים לכם בו וכמו כן במקרים רבים תהליך המעבר על הפריטים כרוך בקושי רגשי ונפשי ומעורבות של גורם חיצוני בלתי תלוי יכולה רק לעזור.

פיתרון מוסדר ותקני לציוד

כיום, אסור מבחינת החוק והתקנות העירוניות פשוט להוציא ציוד מדירה או נכס ולהניח אותו ליד הפח הקרוב, פעולה כזו עשויה לגרור קנסות והסתבכויות רבות עם הרשויות. לכן, עבודה עם חברה המתמחה בשירות פינוי תכולת דירה מאפשרת ליישם פיתרון מוסד ותקני לכל הרכוש שמחליטים להיפטר ממנו. מעבר לפתרונות לשימוש חוזר שלנו בתור חברת פינוי דירות, אנו מסוגלים ורשאים להעביר לאתרים המתאימים את הציוד המסווג כפסולת שיש להיפטר ממנה.

כל הפתרונות הרלבנטיים לציוד ולרכוש

מעבר לכך שאנו מסייעים לכם לעבור על הפריטים, למיין ולסנן אותם, ומעבר לעובדה שאנו יודעים לפנות את הדירה בצורה האופטימאלית מבחינה תפעולית, אנו מציעים גם פתרונות מקיפים לציוד ולרכוש המפונים. כך, ניתן להעביר פריטים בעלי ערך למכירה בחנויות יד שנייה או בחנויות מתמחות, ניתן להעביר רהיטים וציוד אחר לחידוש  וניקיון על מנת למכור אותו הלאה, ניתן להעביר ציוד לעמותות ולצדקה וכן הלאה עם פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית. כי פינוי דירות לא מסתיים כאשר הציוד נמצא מחוץ לדירה, זהו תהליך מורכב הכולל היבטים רבים.

לסיכום, אם אתם צריכים לפנות דירה או נכס אחר, אל תעשו זאת לבד, הזמינו שירות מקצועי ויעיל של פינוי תכולת דירה ונשמח לספק לכם שירות אופטימאלי, מדויק ויעיל ללא פשרות.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם