פינוי תכולת דירה לקראת מעבר לבית אבות

מעבר לבית אבותההחלטה לעבור לבית אבות כרוכה בקשיים ולבטים רבים, ומעורבת בה כל המשפחה. לעתים המעבר לבית אבות נובע מסיבות בריאותיות וחברתיות ולעתים הדבר נובע מסיבות משפחתיות שונות אחרות. כדי להתכונן לקראת המעבר לבית אבות נדרשת המשפחה לסייע לאב, לאם, להורים או לסב או לסבתא, למצוא מקום ראוי ואיכותי המספק שירותי השגחה רפואית מסביב לשעון ופעילויות חברתיות מגוונות.
כדי לעבור באופן חלק לבית אבות חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בפינוי דירות לקראת מעבר לדיור מוגן או בית אבות צוות החברה המנוסה תומך רגשית באדם העומד לעבור לבית אבות ומסייע למשפחה לפנות את הדירה מהחפצים הרבים, לרבות פסולת ורהיטים ישנים, וזאת כי להכין את הדירה להשכרה, למגורים של אחד מבני המשפחה או למכירה.

פינוי תכולת דירה מקצועי

פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות מחייב הכנה מוקדמת, לכן חשוב לתאם פגישה בבית הלקוח עם נציג מטעם החברה.
חברת דרור פינויים מציעה ניסיון עשיר שנצבר לאורך יותר מ- 15 שנות קיומה, צוות החברה מבצע את הפינוי ברגישות גבוהה במידה והאדם העומד להתפנות לבית אבות עדיין מתגורר בנכס.
חשוב להדגיש כי המעבר לבית אבות אינו קל למבוגר ועליכם לנהוג במזנה זהירות, ברגישות ובתבונה.
צוות החברה פועל במיומנות גבוהה ומבצע את הפינוי במהירות, ובהתאם לדרישות ולצרכים הייחודיים שלכם. הפינוי מתבצע לאחר חתימה על חוזה עבודה מסודר ותיאום צפיות עמכם.
לכן, אם אתם מחפשים חברה מקצועית לפינוי הבית התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

רגישות גבוהה לצרכי הלקוח

פינוי דירה של אדם מבוגר, בין אם הוא במצב בריאותי ונפשי תקין ובין אם הוא סובל ממחלה כלשהי, מתשישות נפשית או ממצוקה הבאה לידי ביטוי באספנות או אגרנות כפייתית, מחייב אותנו, הצוות של דרור פינויים, להיערך לקראת הפינוי נכון ולפעול ברגישות, תוך מתן שירות אדיב ויחס חם לכם ולמבוגר המתגורר עדיין בדירה. ישנם מקרים בהם נמליץ להוציא את המבוגר מהבית כך שנוכל לפנות את הנכס במהירות וללא גרימת קושי נפשי למבוגר. במקרים בהם המבוגר סובל מאגרנות יתר או מאספנות, עלינו לפנות פסולת רבה, לכן מומלץ לבצע את העבודה כאשר הדירה ריקה או אחד מבני המשפחה נמצא בה.

מדוע לבחור בחברת דרור פינויים לפינוי תכולת הדירה של יקיריכם?

חברת דרור פינויים מתמחה בכל סוגי הפינוי של תכולת דירות, לרבות פינוי תכולת דירה מירושה, קניית עזבונות, פינוי בחינם או בתשלום חלקי תמורת התכולה הקיימת בנכס, פינוי מחסנים, ארונות, מקלטים, פינוי מבית אבות, משרדים ועוד. לחברה כל הציוד הנדרש לפינוי יעיל ומהיר של הנכס, בין היתר החברה מציבה מכולה או מגיעה עם משאית פינוי, את הפסולת והחפצים אנו משליכים לאתרי אשפה מורשים, מובילים לאתרי מחזור בהתאם לחוק, או מוכרים ציוד שמיש בשווקים השונים, חלק מהציוד מועבר כתרומה לעמותות שונות. אנו מתחייבים לשירות מהיר ויעיל, לאדיבות ויחס חם, לרגישות גבוהה בזמן פינוי לקראת  מעבר לבית אבות ולמחירים הוגנים ומשתלמים. התקשרו עכשיו לפרטים נוספים ולהזמנות!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם