יורדים מהארץ? פינוי דירה מתבקש

יורדים מהארץ? למדו מדוע פינוי דירה הוא הפתרון המושלם במקרה ובבית ישנן עתיקותisraeli flag

אם אתם יורדים מהארץ בקרוב, ובבית שלכם ישנם חפצים עתיקים שונים ותכולה רבה שלא נגעתם בה במשך זמן רב, חברת דרור פינויים הינה החברה הראשונה אליה כדאי לכם לפנות. חברת פינוי הדירה תעניק לכם ראש שקט במהלך הירידה מהארץ, לאחר שמימשתם את הפוטנציאל המלא של כל החפצים שלכם ולאחר שפיניתם את כל הדירה בצורה מסודרת ונכונה.

פינוי דירה עבור אנשים אשר עוזבים לחו"ל לצורך מגורים קבועים במקום הינו שירות הכולל כמה פרטים:

  • מיון של התכולה הנמצאת בבית כאשר חפצים שאינם שמישים וזבל נאספים בצד וכל חפצי הערך מוצגים בצורה מסודרת לבעל הדירה בכדי שיוכל להחליט מה לעשות איתם. החברה אף מציעה במקרים מסוימים לרכוש מכם את התכולה הזו.
  • פינוי של כל הזבל והאשפה מהדירה אל אתרי אשפה מורשים אשר נמצאים באזור בו מתבצע הפינוי.
  • ניקיון של הדירה מכל חפץ, כך שיהיה ניתן להחזיר אותה לבעלים (במקרה בו היא שכורה) או למכור אותה.

כך, אם אתם יורדים מהארץ תוכלו לעשות זאת בצורה הרבה יותר מסודרת לאחר שכל החפצים ושתכולת הדירה שלכם בארץ מטופלים בצורה נכונה וראויה.

הערכה הוגנת על הרכוש שלכם

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אנשים אשר יציעו לרכוש את התכולה מכם, כמו אלטע זאכען או רוכשים מיד שניה, אך לרוב, ההצעות שהם יתנו לכם על התכולה יהיו נמוכות בצורה משמעותית מאוד מהשווי שלה. אם תיענו להצעות הללו אתם עשויים להפסיד כסף רב על התכולה אותה אתם מוכרים.

לעומת זאת, חברת דרור פינויים תעניק לכם הצעה הוגנת על ידי בעל מקצוע מומחה שיבחן את השווי של התכולה ויעניק לכם הצעה לרכישה שלה, שתהיה נכונה והגיונית ביחס לשווי האמיתי של אותה תכולה. לכן, אם אתם רוצים למכור את התכולה של הבית שלכם לפני שאתם עוזבים לחו"ל, פנו אך ורק אל החברה שלנו, אשר תעניק לכם הצעה משתלמת ותפנה את הדירה מכל תכולתה בתוך זמן קצר מאוד.

מה אפשר לעשות עם התכולה שאינה נמכרת?

אם יש בדירה חפצים רבים שאין להם שווי ממשי המאפשר למכור אותם (כמו בגדים, כלי בית פשוטים וכדומה), אין פירוש הדבר שאתם צריכים להשליך את אותם חפצים אל האשפה. בעזרת חברת פינוי דירה תוכלו להעביר את כל החפצים הללו לתרומה אל עמותות שיחלקו אותם לאנשים נזקקים שישמחו לקבל אותם.

כך תעזבו את הארץ בהרגשה טובה יותר ובידיעה כי כל הפריטים שצברתם עם השנים נמצאים בשימוש של מישהו שמעריך אותם – בין אם הוא רכש אותם מכם ובין אם הוא קיבל אותם כתרומה. לכן, אם אתם עומדים לעזוב את הארץ בקרוב, פנו עוד היום אל חברת דרור פינויים ותיהנו משירות איכותי, מהיר ומקצועי ללא פשרות.

להתייעצות בכל שאלה ולהערכת מחיר ללא התחייבות
מלאו את הפרטים בצד שמאל ואחזור אליכם באופן מידי
או התקשרו אלי ישירות. דרור: 072-397-6777

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אולי יעניין אותך גם