איך פינוי דירה מנע ממשפחתי להפסיד מאות אלפי שקלים

מבצע צוק איתן תפס אותי לא מוכן כלל, כמו את רוב אזרחי ישראל. קיץ 2014 סימן עבורי את המעבר מעבדות לחופש, והעימות המזויין שהתרחש בקיץ זה החזיר אותי לפרופורציה. בתחילת קיץ 2014 התפטרתי מעבודה ששנאתי, והחלטתי לחיות את החיים ולבלוע את כל מה שיש לתל אביב להציע.

ביליתי המון בים, למעשה כל יום, עבדתי בבר מצליח, שסיפק לי הכנסה גבוהה מאוד, וסייע לי להכיר בחורות יפייפיות. ואז ביום אחד כל זה נפסק – הטילים שנחתו בתל אביב הביאו תוך זמן קצר לירידה משמעותית בהכנסות הבר ובהכנסות שלי, ובמקביל סילק את כל התיירים מהעיר, כולל הולנדית מדהימה בה התאהבתי כמה ימים קודם לכן.

ביום השביעי למבצע "צוק איתן" זה קרה: טיל נחת בסמוך לביתה של סבתי בבאר שבע. למזלנו, כשנה קודם לכן עברה סבתי מיוזמתה לדיור מוגן בעיר, והיא לא נפגעה פיזית. יחד עם זאת, דירתה נפגעה קשות.

הדירה ספגה פגיעה קשה: 2 קירות פנימיים קרסו בחלקם, ואלו שנשארו על תילם ספגו פגיעה קשה, וניזוקו משמעותית. בדירה היה הרס רב, כאשר רוב הרהיטים נשברו וכל הזכוכיות התנפצו והתזפרו בבית.

לאחר האירוע, גמלה החלטה בליבם של דודים שלי: הם החליטו למכור את הדירה של סבתי. לא היה להם את הזמן או את הכוחות הנפשיים להתמודד ולהתעסק עם פינוי הדירה מההריסות ושיקומה. במקביל, הם קיבלו הצעה נמוכה יחסית, מאדם שהרגיש את הלחץ וניסה לנצל את ההזדמנות. הרגשתי שזו החלטה מוטעית והחלטתי שאקח את המשימה הזו על עצמי.

 

חיפוש מהיר באינטרנט העלה מספר חברות מקצועיות המתמחות בפינוי דירה. יחד עם זאת, רציתי לוודא כי אני בוחר במקצוענים אמיתיים, כאלה שמגיעים עם מכולה ייעודית לכך, ותוך מספר שעות הדירה ריקה. קראתי מעט יותר על החברות, ומצאתי חברה שנראתה לי מתאימה. במזל האינטואיציה שלי הובילה אותי אל דרור פינויים.

ואכן, פינוי הדירה הושלם במהרה, תוך שאיום הטילים מרחף מעליי ומעל הפועלים. הקפה שלאחר סיום העבודות היה מספק ביותר, והרגשתי שקיבלתי את ההחלטה הנכונה כשפניתי אל דרור פינויים. את ההצעה של האדם הראשון שפנה אלינו, דחינו מכל עבר. מה שטוב היה אצל דרור זה שהוא ידע לייעץ לנו על כל השלבים הבאים ובעלי המקצוע שיעזרו לשקם את הדירה של סבתא ולהעלות את ערכה.

לפני מספר חודשים, בסוף שנת 2016, החלטנו באישור סבתי למכור את הדירה שלה. הסכום שקיבלנו היה גבוה במאות אלפי שקלים מההצעה שקיבלנו במהלך צוק איתן. וכך, פינוי דירה אחד הביאו רווח יפה מאוד של מאות אלפי שקלים לי ולמשפחתי, רווח שנותן לסבתא שלי את האפשרות לחיות בלי דאגות ובכיף את שנותיה האחרונות, ולי  את האפשרות לגור בתל אביב עד היום, ואפילו לבקר את אהובתי ההולנדית פעם בשנה.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מידי

דרור פינויים 0723976777

אולי יעניין אותך גם